2016-08-21, 23:58
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpapan
En till sak där som jag är lite nyfiken på, STORA rumpor! Hiss eller diss ??

Det finns väl olika grader i helvetet rörande stora rumpor. En stor röv är ju inte per definition en bra röv. Dock har ju just pruttlådan på tjejer fått ett jävla uppsving senaste tiden.
Citera
2016-08-21, 23:59
Medlem
Citat:

Diss!! Det ska vara en välformad, möjligen vältränad rumpa. Inte någon muffin matad cellulit månkrater stor rumpa.
Citera
2016-08-22, 00:00
Medlem
KaKPs avatar
Dålig hygien
Oborstat eller allmänt stökigt hår
Fula tänder
Lukt
Håriga armar eller ben helt klart inte okej
Fetma
Adidas kläder över hela tjejen låtsas reppa orten
Citera
2016-08-22, 00:02
Medlem
Citat:

Stora rumpor kan vara mycket sexuellt attraktivt.
Så länge det inte följer med en mage vars omfång är större än stussen och ett par minibröst ovanför magen.
Citera
2016-08-22, 00:04
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Stora rumpor kan vara mycket sexuellt attraktivt.
Så länge det inte följer med en mage vars omfång är större än stussen och ett par minibröst ovanför magen.

Fast lite mage är ju ändå jävligt nice?
Citera
2016-08-22, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImpAuster
Fast lite mage är ju ändå jävligt nice?

"Lite" mage är ju inte en fet mage.
Citera
2016-08-22, 00:09
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
"Lite" mage är ju inte en fet mage.

Nej nej, ville mest bara bena ut att mage > tonad tråkig bloggare på södermalm-mage alla dagar i veckan. Alla. Jävla. Dagar.
Citera
2016-08-22, 00:12
Medlem
Svenskares avatar
Som sagt, dålig hygien, det är nog A och O, annars får tjejen vara såsom hon vill för min del bara jag är kär i henne. Men är som sagt väldigt stingslig för dålig lukt. Tror det är kemin som spökar där för mig. Tillåt mig ställa motfrågan då? Vad tycker ni tjejer är det mest oattraktivaste hos oss män? Jag menar en tråd som enbart riktar sig åt män på det här sättet borde i stället vara dubbelanpassad för båda könen att kunna yttra sig negativt?
Senast redigerad av Svenskare 2016-08-22 kl. 00:14.
Citera
2016-08-22, 00:14
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Som sagt, dålig hygien, det är nog A och O, annars får tjejen vara såsom hon vill för min del bara jag är kär i henne. Men är lite stingslig för dålig lukt. Tror det är kemin som spökar där för mig.

Kroppsodör eller munlukt? Du måste välja.
Citera
2016-08-22, 00:16
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Kroppsodör eller munlukt? Du måste välja.

Som sagt jag är nog inte man att göra ett sådant beslut, då de tjejer jag stöter på är nästan alltid väldigt goa, så jag har inte det problemet. Men jag tänker mig att kroppslukt är nog viktigare att den är fräsch, det andra går att ordna, hoppas jag.
Citera
2016-08-22, 00:19
Medlem
Nedomanskys avatar
Fetma, magen får inte puta längre ut än lökarna, då är det dags att banta rejält. När rövhåren står ut som en kvast mellan skinkorna, stinkande vaginor o sist men inte minst så ska de vara minst normalbegåvade på en bra dag..
Citera
2016-08-22, 00:26
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Lite sådär offtopic bodde jag i samma korridor som en kille från farsta som hade den sämsta munhygien jag varit med om. Man kunde inte ens prata med honom utan att känna en helt avskyvärd odör. Alltså verkligen, verkligen avskyvärd. Ergo; mitt svar är munhygien.

Nu hånglade jag aldrig upp farstakillen så jag kan inte uttala mig huruvida det kanske gav en slags krydda till hånglet eller ej, men om jag får gissa skulle jag säga att det inte är att föredra. Det är fan lättare att ta en dusch än att bygga om hela jävla käften.

Nja, kroppslukten det är någonting annat, det spelar ingen roll hur mycket du duschar du luktar mer eller mindre samma. Men jag förstår din poäng, det är inte så att jag går och sätter tungan i mun på en brud som stinker i käften. Det finns det inget nöje av.

Men som sagt, en del människor har jävligt skumma kroppslukter, som är permanenta. Jag vette fan vad det kan bero på, men det är inte gott att råka gå förbi dessa. Man får nästan kväljningar av att bara gå förbi. Så vänta tills du stöter på en sådan och återkom sedan med ditt val.

Scenariot att bo i samma korridor med en person som stinker hela personen eller en person som bara stinker om du stannar och pratar med den?
Senast redigerad av Svenskare 2016-08-22 kl. 00:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in