Citat:
Ursprungligen postat av
ImpAuster
Lite sådär offtopic bodde jag i samma korridor som en kille från farsta som hade den sämsta munhygien jag varit med om. Man kunde inte ens prata med honom utan att känna en helt avskyvärd odör. Alltså verkligen, verkligen avskyvärd. Ergo; mitt svar är munhygien.
Nu hånglade jag aldrig upp farstakillen så jag kan inte uttala mig huruvida det kanske gav en slags krydda till hånglet eller ej, men om jag får gissa skulle jag säga att det inte är att föredra. Det är fan lättare att ta en dusch än att bygga om hela jävla käften.
Nja, kroppslukten det är någonting annat, det spelar ingen roll hur mycket du duschar du luktar mer eller mindre samma. Men jag förstår din poäng, det är inte så att jag går och sätter tungan i mun på en brud som stinker i käften. Det finns det inget nöje av.
Men som sagt, en del människor har jävligt skumma kroppslukter, som är permanenta. Jag vette fan vad det kan bero på, men det är inte gott att råka gå förbi dessa. Man får nästan kväljningar av att bara gå förbi. Så vänta tills du stöter på en sådan och återkom sedan med ditt val.
Scenariot att bo i samma korridor med en person som stinker hela personen eller en person som bara stinker om du stannar och pratar med den?