Citat:
Denna artikel kom upp i mitt flöde och visar hela videon på när Lars flyr samt lite bilder på Lars och berättelsen om hur försvinnandet går till.
Nytt för mig var att Lars hade uttryckt på hos läkaren på flygplatsen att han ”inte ville dö såhär, jag måste härifrån!” .
Just när han springer ut från läkarens mottagning så rusar han ju ut men så fort han kommer ut sänker han farten betydligt och småjoggar för att till sist börja gå istället. Verkar som att han inte kände sig lika jagad väl utanför flygplatsen, är inte det lite konstigt?
Edit: glömde länken:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-14197933/mystery-lars-mittank-tourist-disappearance-varna-bulgaria.html?ito=social-facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1sFD9aD8fUAw7m CLnkNYjKCE3Fq_EHC9--Yk79IaN00VUahI-S4QEZ6wQ_aem_1PexcCaOIfx 10QqhyTmfvA#
Nytt för mig var att Lars hade uttryckt på hos läkaren på flygplatsen att han ”inte ville dö såhär, jag måste härifrån!” .
Just när han springer ut från läkarens mottagning så rusar han ju ut men så fort han kommer ut sänker han farten betydligt och småjoggar för att till sist börja gå istället. Verkar som att han inte kände sig lika jagad väl utanför flygplatsen, är inte det lite konstigt?
Edit: glömde länken:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-14197933/mystery-lars-mittank-tourist-disappearance-varna-bulgaria.html?ito=social-facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1sFD9aD8fUAw7m CLnkNYjKCE3Fq_EHC9--Yk79IaN00VUahI-S4QEZ6wQ_aem_1PexcCaOIfx 10QqhyTmfvA#
Jo hans beteende där inne på flygplatsen påminner om någon person som är paranoid och jagad. Lars måste ha drabbat av något mentalt just där för han beter sig väldigt irrationellt den sista tiden i utlandet. Något mentalt orsakat av mediciner eller slagsmålet nån kombination av det?
Det jag funderat på mycket kring detta fall är vittnesuppgifter. Jag har sett flertalet dokumentärer om detta fall och sedan han lämnar flygplatsen och sen ut på det fältet så är de ingen som sett honom? Har funderat mycket kring detta, vart tog Lars vägen efter det?
Jag tror inte han lever dock utan att han kom att avlida inom ganska kort tid efter det.