Citat:
Ursprungligen postat av
Sayaaaaa
Det jag funderar över är hur bar de sig åt. Hur fick de en eventuellt psykotisk kille som sprang iväg in i skogen i en bil/van mitt på ljusa dagen utan att någon såg.
Lite försprång hade han ändå. När han klättrade över staketet så hade han minst 5 till 10 minuter
på sig innan någon hade närmat sig med bil dit han va. De kan också ha letat efter honom väldigt länge innan de hittade honom.
Jag tror att allt började redan på Hotel Color natten mot den 8 juli eller kanske ännu tidigare på Golden sands.
Utan att jag vet något så kan de haft spaning på honom när han lämnade hotellet. Han var i a f mycket rädd och vågade inte sova där utan höll sig gömd "högt upp" någonstans. Detta berättade han för Sandra. Vi får inte heller glömma taxichaffisen som körde honom till det här hotellet.
Väl på flygplatsen besökte han dr Kostovs mottagning. Hade denne ett inofficiellt lönekonto någonstans? Vem var mannen som tittade in på hans mottagning när LM var där? Här har Kostov åtminstone lämnat tre olika versioner vem den här personen var.
Jag tror att, vilka de nu var, hade god kontroll på LM. Tror inte att han kom så mycket längre än till solrosorna. I detta område hände något. Har ingen aning om ifall det fanns folk där den här dagen eller om det finns folk som bor nära dessa solrosor. Även om det fanns folk i närheten så ville säkert inte dessa få problem med dessa personer som "tog hand" om Mittank.