• 1
  • 2
2016-08-19, 09:04
Medlem
Urban hade en medfödd sjukdom, som var till besvär. Han blev med tiden rätt egen, ingen vanlig Svenne. Enl prat hade han försökt att avsluta livet flera ggr.

Jag tycker att det var synd om honom.

Att det är Urban har jag inte hört. Jag vet mycket väl vem Urban är/var.
Citera
2016-08-19, 09:37
Medlem
demondogpros avatar
Kan bekräfta att det rör sig om Urban (skroturban) Dom hade tydligen hittat han på en balkong till en vän (T**as F*bo) som bor i närheten ute i skogarna där han har en tomt vid vattnet. Vad jag fatta det som så söp han som ett svin på slutet och dom få gångerna jag träffat han dom senaste åren har han haft en öl i handen. Bor dock inte kvar i Hällefors sedan länge så jag vet inte exakt hur hårt han drack men aja tragiskt.

Kan också bekräfta att han hade en medfödd sjukdom.

Dock inge ont i människan och vet också mycket väl vem det var.
Senast redigerad av demondogpro 2016-08-19 kl. 09:42.
Citera
2016-08-19, 19:40
Medlem
Isnatts avatar
Rörande liten historia om hur en skroturban i en skog i nån slags glesbygd som hade sin storhetstid på 70-talet och där man inte blir miljonär på att sälja sin villa dör. Livet på nåt vis.
Hoppas det var naturligt och gick lugnt till.
Kollade på kartan och det verkar vara riktig vildmark där på nåt vis. Inga större städer i närheten.
Citera
2016-08-19, 21:34
Medlem
Det var inte hemma hos T**as F*bo som någon skrev bara för att dementera. Det var nere hos T**mas hans granne precis bredvid där han bodde.
Citera
2016-08-20, 11:21
Medlem
MosterAugustas avatar
Urban Sv*rd? Gården med många bilar i Kastenshult?
Citera
2016-08-24, 02:22
Medlem
Citat:
Urban Sv*rd? Gården med många bilar i Kastenshult?

Yes
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in