Urban hade en medfödd sjukdom, som var till besvär. Han blev med tiden rätt egen, ingen vanlig Svenne. Enl prat hade han försökt att avsluta livet flera ggr.
Jag tycker att det var synd om honom.
Att det är Urban har jag inte hört. Jag vet mycket väl vem Urban är/var.
Kan bekräfta att det rör sig om Urban (skroturban) Dom hade tydligen hittat han på en balkong till en vän (T**as F*bo) som bor i närheten ute i skogarna där han har en tomt vid vattnet. Vad jag fatta det som så söp han som ett svin på slutet och dom få gångerna jag träffat han dom senaste åren har han haft en öl i handen. Bor dock inte kvar i Hällefors sedan länge så jag vet inte exakt hur hårt han drack men aja tragiskt.
Kan också bekräfta att han hade en medfödd sjukdom.
Dock inge ont i människan och vet också mycket väl vem det var.
Senast redigerad av demondogpro 2016-08-19 kl. 09:42.
Rörande liten historia om hur en skroturban i en skog i nån slags glesbygd som hade sin storhetstid på 70-talet och där man inte blir miljonär på att sälja sin villa dör. Livet på nåt vis.
Hoppas det var naturligt och gick lugnt till.
Kollade på kartan och det verkar vara riktig vildmark där på nåt vis. Inga större städer i närheten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!