Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-12-05, 22:18
Medlem
Nedomanskys avatar
Hörde av en polare att det finns uppblåsbara "knulldockor" som ser ut som ett får eller en gris? Kan detta verkligen vara möjligt? Han påstod att det fanns att köpa över nätet.När behöver man en uppblåsbar gris? Kan kanske va nåt nu när julskinkan snart ska stå på bordet?
Citera
2005-12-05, 22:44
Medlem
curdmans avatar
Jag har sett de dockorna i äffären Bodega som låg på Järntorget i Göteborg tills för ca ett år sedan.
Det var en bild på en söt gris som såg lite oskyldig och skamsen ut på förpackningen.
"Innocent love piggy" eller nåt sånt hette den. Kan tänka att den mest är till för svensexor och 30-årsfester.
Eller att det i alla fall är det man säger när man står i kassan.
Citera
2005-12-05, 22:48
Medlem
Bråkmakarns avatar
Får finns. När jag gck på gymnasiet så gav vi ett sånt till en kille i klassen när han hade klassfest hemma i sina föräldrars villa. Han försvann upp på övervånignen med fåret och kom sedan ner och förklarade att det var "helt ok"
Citera
2005-12-05, 23:46
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Jajemensan! Här har du en recension. I direktsändning var den sanslös men kan kanske frambringa ett gott skratt även nu.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=128254&highlight=knullko

Tyvärr verkar alla bilder vara borta.
Citera
2005-12-05, 23:50
Medlem
Fulfittans avatar
Jag har köpt både ett knullfår och en knullgris i sexshops i London. Det är ju lite studentikos humor att ge bort dem till kompisar. Paketen dom är inslagna i med roliga teckningar på hur de stackars djuren blir spettade är ju ett kapitel för sig. Tror inte att dom är så sköna att dunka på, det är typ badbollsplast fast lite grövre. Grisen jag gav bort fick faktist en omgång, men han som knullade den var hög på e, så vad som helst hade väl varit skönt i det läget.
Citera
2005-12-06, 00:39
Medlem
StorMammas avatar
Knullfåren finns under " humor" kategorier i de flesta svenska sexnätshopparna...
Citera
2005-12-06, 13:57
Medlem
Nedomanskys avatar
En ko eller gris som en kul grej är en sak. Att ha en sådan för att man inte kommer åt att sätta på en riktig gris,(hyresvärden kanske inte gillar att du har grisar i garderoben) hur vanligt är det, om det förekommer, är det normalare att sätta på substitutet än att sätta på en riktig gris?
Citera
2005-12-07, 20:53
Medlem
mogs avatar
några polare till mig gav bort ett uppblåsbart får till en annan kompis. vi fick några goda skratt den dagen och när vi besökte han så brukade vi retas lite.

en dag så flyttade han tillfälligt hem till sina föräldrar och när han sedan skulle flytta ut igen så var fåret borta...

han skyllde på sin lillebrorsa...

man undrar ju vad som EGENTLIGEN hände med fåret...

Citera
2005-12-09, 02:39
Medlem
Bottenskraps avatar
Jag fick ett uppblåsbort får en gång. Det hade rosetter i öronen, läppstift och stay-ups. En polare försökte knulla den i duschen när vi var drängfulla, men det gick inte bra. Ett minus för kvalitén- "sömmen" i plasten mellan själva fittan/röven och resten av fåret gick sönder redan efter lite lätt petting.
Citera
2005-12-11, 10:07
Medlem
Fan va coolt att ha ett sånt där upplåsbart får med sig till stranden.
Flyta runt på det i vattnet och ha solandes bredvid sig.
Undrar hur länge man skule få vara ifred innan det kommer några i
vita rockar och hämtar en.
Citera
2005-12-12, 16:00
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Hörde av en polare att det finns uppblåsbara "knulldockor" som ser ut som ett får eller en gris? Kan detta verkligen vara möjligt? Han påstod att det fanns att köpa över nätet.När behöver man en uppblåsbar gris? Kan kanske va nåt nu när julskinkan snart ska stå på bordet?

Får, gris eller ko... bor du i Stockhlm behöver du inte beställa postorder kolla www.usvideo.nu under leksaker/presenter tror jag
Citera
2008-04-27, 15:50
Bannlyst
Realsheep...

...är förvisso en humorgrej men...

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palace/6314/intro.html

Det finns en hel del skoj där.
Hade för övrigt en god vän som gillade får en hel del, gick under namnet Fårpojken. Vi beställde en delux-variant åt honom så att han skulle klara vintern. Den var tydligen högst nöjaktig. Har dock aldrig sett till dem efter det. Dyr var den också, om jag minns rätt gick den på en tusenlapp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in