• 2
  • 3
2025-06-26, 22:36
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem

Jag börjar tro att admin är med på dessa scams som tillåter det gå så pass lång tid innan de gör något åt saken...

Börjar tro?! Skärp dig för fan.

Självklart är admin med på noterna, det är ju detta han och de andra svinen tjänar storkovan på! Alla som postar analyser och förödande kritik i de stora shopparnas trådar blir borttagna direkt.

Själv köper jag bara i kategorierna nya och affärsmässiga säljare. Man lärde sig upplägget på Hushboard ganska snabbt...

Död åt Fulmen och de andra drakarna!
Citera
2025-06-29, 19:42
Medlem
jips avatar
När narcissister inte får sin vilja igenom.

Problemet med Hushboard har varit känt länge, och de som nu klagar har själva matat admin med pengar – fullt medvetna om situationen. Dessutom har detta pågått i flera år. Nu, helt plötsligt, försöker narcissisterna få det att låta som att de inte längre står bakom det de själva varit en del av under lång tid.

Låt mig veta – vad är det jag har missat i hela historien?
Citera
2025-08-19, 22:41
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jip
När narcissister inte får sin vilja igenom.

Problemet med Hushboard har varit känt länge, och de som nu klagar har själva matat admin med pengar – fullt medvetna om situationen. Dessutom har detta pågått i flera år. Nu, helt plötsligt, försöker narcissisterna få det att låta som att de inte längre står bakom det de själva varit en del av under lång tid.

Låt mig veta – vad är det jag har missat i hela historien?

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Börjar tro?! Skärp dig för fan.

Självklart är admin med på noterna, det är ju detta han och de andra svinen tjänar storkovan på! Alla som postar analyser och förödande kritik i de stora shopparnas trådar blir borttagna direkt.

Själv köper jag bara i kategorierna nya och affärsmässiga säljare. Man lärde sig upplägget på Hushboard ganska snabbt...

Död åt Fulmen och de andra drakarna!

Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Intressant. Det är alltså därför Idenex och Apotekshuset försvann? Måste vara rätt mycket affärer de förlorar på detta... Går det över till BM istället tro?

Har två konton på hb jag inte lyckas logga in på. Är sidan nere eller aktiv än?
Citera
2025-08-20, 07:15
Medlem
Warhearts avatar
Väldigt aktiv
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Har två konton på hb jag inte lyckas logga in på. Är sidan nere eller aktiv än?
Citera
2025-08-20, 07:18
Medlem
Warhearts avatar
Nej det är inte därför. Idenex försökte få med andra shoppar för att höja priserna på prepp. Men dom velade inte. Idenex lämnade självmant. Kan inte tala för apotekshuset.
Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Intressant. Det är alltså därför Idenex och Apotekshuset försvann? Måste vara rätt mycket affärer de förlorar på detta... Går det över till BM istället tro?
Citera
2025-08-20, 21:15
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Väldigt aktiv

Perfekt kontaktar admin.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera