2018-01-07, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Bara att handla! Jag har suttit på mina sen 2014 och jag bara väntar på att ni ska driva upp priset
Bra där. Kanske Sikkan kan lovorda Dogecoin så FB försäljningen börjar rulla.

Nej men seriöst, 2014, det var inte illa. Måste varit gratis då.
Citera
2018-01-07, 13:09
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Måste varit gratis då.
Nåja. Om jag inte minns fel blev det världens största digitala crow funding någonsin (dittills), så "gratis" blir väldigt relativt. Om vi faktiskt funderar över det faktum att det var världens första ICO, som legat till grund för hela ICO-konceptet, så var det rätt bra drag.
Citera
2018-01-07, 13:19
Medlem
Vad tror ni om ADA?
Citera
2018-01-07, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densnallakillen
Vad tror ni om ADA?

Att den är overvalued som fan. Ingen produkt men ändå 26b market cap, wtf liksom.
Citera
2018-01-07, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av densnallakillen
Vad tror ni om ADA?
Not interested..
Citera
2018-01-07, 13:25
Medlem
ostresss avatar
Rea på Raiblocks och html i skrivande stund!
Citera
2018-01-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Du ser sån info på Coinmarketcap.
Max supply är 133,248,290 XRB.
Klickar du på fliken Markets så ser du vilka sidor man kan handla xrb på. Bitgrail är väl den största. Dit skickar du BTC, ETH eller LTC som du köpt på tex Coinbase eller Kraken. Sedan när du har dem i din wallet på Bitgrail så växlar du in dessa mot xrb.
Sen för du över dina xrb till din RaiWallet. Holda i 12mån = profit

Tack för ditt svar! Nu till min sista fråga, vem sitter på dessa 133.248,290 xrb? Är det teamet bakom som sitter på majoriteten? Försöker förstå eftersom bitcoins 21 miljoner minas fram som de påstår kommer att vara slut minat år 2140. Vill veta om jag t.ex kan köpa upp 100.000.000 xrb imorgon och sitta och trycka på dem eller hur ser upplägget ut?
Citera
2018-01-07, 13:45
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Bra där. Kanske Sikkan kan lovorda Dogecoin så FB försäljningen börjar rulla.

Nej men seriöst, 2014, det var inte illa. Måste varit gratis då.

Haha! Nä aldrig varit inne på doge.. minade där ett tag i begynnelsen men sen blev det andra valutor

Html är en long keeper.. att nå 3 eller 4-siffriga satoshis är bara en tidsfråga. Tror dom har kollat med totalt 26 exchanges om att bli listade...
Citera
2018-01-07, 13:46
Medlem
Powrs avatar
Är det någon som fått html walleten att funka om den vägrar synka? Jag har 3 datorer hemma. På 2 av dom funkar det felfritt men på den tredje vägrar den. Jag behöver inte walleten på min tredje dator men tänkte hjälpa min vän som inte får det att funka alls. Lösning??
Citera
2018-01-07, 13:52
Medlem
Vilka fantastiska veckor det varit! Lyckades tidigt hoppa på Raiblocks- samt IOTA-tågen vilket har gett härlig avkastning! Även DRGN har gått fort uppåt sedan jag petade in en väsentlig summa pengar den 15e december. Andra fina köp har varit REQ, ENJ, HTML, ELF, PRL, BNTY, DBC och VEN.

Tror fortfarande starkt på de ovan nämnda projekten och trots att inte ALLA har en produkt som jag personligen tror kommer fungera i praktiken så är jag fullständigt övertygad om att deras marknadsvärde kommer öka snuskigt mycket under kommande veckor/månader.

Värt att nämna är att hela marknaden "går som tåget". SPRID UT erat investeringskapital i diverse valutor så kommer siffrorna bli gröna. Från $409B till $830B på 31 dagar ger en genomsnittlig tillväxt på ca$13B(!), pengar som oftas petas in i BTC, XRB samt de övriga större valutorna. När dessa pengar sedan rör sig ut på altcoinsmarknaden kommer de hyfsat vettiga projekten skjuta i höjden, vilket de också gjort.
Citera
2018-01-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Är det någon som fått html walleten att funka om den vägrar synka? Jag har 3 datorer hemma. På 2 av dom funkar det felfritt men på den tredje vägrar den. Jag behöver inte walleten på min tredje dator men tänkte hjälpa min vän som inte får det att funka alls. Lösning??

Först och främst är det brandvägg som bör kollas, det har varit felet för de flesta hitills (samt antivirus såklart). Fråga mig inte varför, jag har inte det problemet men som jag förstått det kan den inte koppla upp sig ordentligt hos vissa.

Funkar inte det kan du kika lite här: https://github.com/richardjoo/HTMLCOIN/tree/master/FAQ#wallet Den sidan är överhuvudtaget riktigt bra men den har bl.a en del annorlunda info om just synkningsproblemet.

Annars blir det nog att kika på deras reddit eller fråga i Telegram-gruppen.
Citera
2018-01-07, 14:01
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Först och främst är det brandvägg som bör kollas, det har varit felet för de flesta hitills (samt antivirus såklart). Fråga mig inte varför, jag har inte det problemet men som jag förstått det kan den inte koppla upp sig ordentligt hos vissa.

Funkar inte det kan du kika lite här: https://github.com/richardjoo/HTMLCOIN/tree/master/FAQ#wallet Den sidan är överhuvudtaget riktigt bra men den har bl.a en del annorlunda info om just synkningsproblemet.

Annars blir det nog att kika på deras reddit eller fråga i Telegram-gruppen.
Tack för svaret. Ska testas ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in