2017-12-31, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolGudeNN
Tjena! Jag har idag Bitcoin certifikat. Tänkte dock sälja dessa och gå in på alt coins istället. I nuläget är jag väldigt intresserad av IOTA och EOS.

Jag är hyfsat påläst om tekniken och jag tror de kan ha potential att göra en fin ökning. Men då jag aldrig tidigare handlat med virtuella valutor innan utan endast certifikat. Så undrar jag om ni kan hjälpa mig hur det fungerar för att handla så säkert som möjligt, med så lite avgifter som möjligt.

Tack på förhand!

Kika här, steg-för-steg guide på hur man gör http://blockchain.blogg.se/
Citera
2017-12-31, 15:31
Medlem
Vad tycker ni alla om Tron (TRX)? Jag har många som jag känner som har köpt upp en hel del, ca. 50 000 var. Kan det vara något med potencial? Jag är ingen day trader, utan köper för par hundra € per vecka för att sen hold ett år eller två. Har för tillfället Ripple och LTC och har ett köp på tisdag, funderar på vad man ska köpa.
Citera
2017-12-31, 16:06
Medlem
Stellar (XLM). Som ripple (härstammar därifrån) fast decentraliserat och open source (bättre). Kommer kunna handlas direkt med fiat Q1 iom samarbete med FairX. Samarbetar med IBM. Ripple gains kommer troligtvis komma in i XLM.
Citera
2017-12-31, 18:35
Medlem
Extremeflys avatar
Undrar också vilken valuta som har stor potential? Är sugen på att investera 1000 kr i någon, tips?
Citera
2017-12-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Undrar också vilken valuta som har stor potential? Är sugen på att investera 1000 kr i någon, tips?

Med så lite pengar skulle jag investera i någon riktig högrisk. Lågt market cap, och en lovande produkt. Publica eller Verify kanske. Raiblocks (XRB) är dock ett säkert kort, eller medium risk.
Citera
2017-12-31, 19:14
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Med så lite pengar skulle jag investera i någon riktig högrisk. Lågt market cap, och en lovande produkt. Publica eller Verify kanske. Raiblocks (XRB) är dock ett säkert kort, eller medium risk.

Var lite inne på XRB faktiskt. Men sen såg jag dom inte hade den på binance. Så får fixa den på bitstamp isåfall. Håller på med verifiering där just nu dock
Citera
2017-12-31, 19:42
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Var lite inne på XRB faktiskt. Men sen såg jag dom inte hade den på binance. Så får fixa den på bitstamp isåfall. Håller på med verifiering där just nu dock

Då får du registrera dig på ytterligare en sida. Bitstamp har inte XRB.
Citera
2017-12-31, 20:32
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Då får du registrera dig på ytterligare en sida. Bitstamp har inte XRB.

Amen va fan. Då tar jag o satsar på nåt annat istället. Segt med alla verifieringar
Citera
2017-12-31, 20:54
Medlem
happilappis avatar
XRB lyfter som fan just nu. Omröstningen på Binance leder vi med stor marginal. Snart ett nytt år, det året kommer vara helt och hållet raiblocks. Tekniken är TOTALT överlägsen jämfört med dom andra cryptos.

Raiblocks ska höra till top5 största coinsen och då pratar vi minst 10dubbling i kursvärdet. Och det kommer gå snabbt när folk får nys om detta och vi hamnar på större exchanges.

Jag är så otroligt exalterad att vara med i detta stadie, för jag vet potentialen. 5000% prisökning under 2018 känns inte ett dugg osannolikt. Vi pratar potentiellt om en ny bitcoin

XRB är på plats 19 i marketcap och vi pratar om en coin som bara är listad på 2 piss exchanges (!!!!). Det är helt sinnessjukt.
Senast redigerad av happilappi 2017-12-31 kl. 20:57.
Citera
2017-12-31, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
XRB lyfter som fan just nu. Omröstningen på Binance leder vi med stor marginal. Snart ett nytt år, det året kommer vara helt och hållet raiblocks. Tekniken är TOTALT överlägsen jämfört med dom andra cryptos.

Raiblocks ska höra till top5 största coinsen och då pratar vi minst 10dubbling i kursvärdet. Och det kommer gå snabbt när folk får nys om detta och vi hamnar på större exchanges.

Jag är så otroligt exalterad att vara med i detta stadie, för jag vet potentialen. 5000% prisökning under 2018 känns inte ett dugg osannolikt. Vi pratar potentiellt om en ny bitcoin

XRB är på plats 19 i marketcap och vi pratar om en coin som bara är listad på 2 piss exchanges (!!!!). Det är helt sinnessjukt.

Håller helt med, kan bli riktigt fint det här! Skönt om de vann på Binance också så att man slipper hålla på och fippla på olika exchanges.
Citera
2017-12-31, 23:06
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc551
Håller helt med, kan bli riktigt fint det här! Skönt om de vann på Binance också så att man slipper hålla på och fippla på olika exchanges.

Dom har inte vunnit än, röstningen pågår i 5 dagar. Men det ser bra ut
Citera
2017-12-31, 23:17
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi

Hm intressant. Jag har inte kikat närmare på XRB. Vad i tekniken är så överlägsen? Vilket problem försöker dom lösa? Skalning?

Dom är ju rätt dyra just nu, jag har ca 20K SEK investerat i altcoins, splittat på Verge och Electroneum. Vet inte hur länge jag ska rida dom två och letar efter ett alternativ att lägga investeringen på om jag väl väljer att byta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in