Citat:
Ursprungligen postat av
happilappi
XRB lyfter som fan just nu. Omröstningen på Binance leder vi med stor marginal. Snart ett nytt år, det året kommer vara helt och hållet raiblocks. Tekniken är TOTALT överlägsen jämfört med dom andra cryptos.
Raiblocks ska höra till top5 största coinsen och då pratar vi minst 10dubbling i kursvärdet. Och det kommer gå snabbt när folk får nys om detta och vi hamnar på större exchanges.
Jag är så otroligt exalterad att vara med i detta stadie, för jag vet potentialen. 5000% prisökning under 2018 känns inte ett dugg osannolikt. Vi pratar potentiellt om en ny bitcoin
XRB är på plats 19 i marketcap och vi pratar om en coin som bara är listad på 2 piss exchanges (!!!!). Det är helt sinnessjukt.
Hm intressant. Jag har inte kikat närmare på XRB. Vad i tekniken är så överlägsen? Vilket problem försöker dom lösa? Skalning?
Dom är ju rätt dyra just nu, jag har ca 20K SEK investerat i altcoins, splittat på Verge och Electroneum. Vet inte hur länge jag ska rida dom två och letar efter ett alternativ att lägga investeringen på om jag väl väljer att byta.