Jag har en laserskrivare "Samsung Xpress M2022w" samt en ldre macbook med OSX 10.7.5.
Nr jag installerade skrivaren med den medfljande CD:n fungerar det att skriva ut bde med kabel samt trdlst och NFC. Dock efter ett tag nr bde dator och skrivare stngts av ngra gnger hittar inte datorn skrivaren. De flesta gngerna har det varit att den bara str och letar skrivare nr jag ska skriva ut trdlst. Vissa gnger har det inte ens gtt att hitta skrivaren via kabel. Problemet har dock lsts genom att jag installerar om allt en gng till frn CD:n.
Funderar p om det kan hjlpa att ladda ner nya drivrutiner samt kanske firmware till skrivaren. Har dock haft svrt att hitta det d det kommer upp nedladdningar fr Windows (inte OSX) samt s mnga alternativ att jag inte vet vilka jag ska ladda ner. Ngot som vill hjlpa mig hitta rtt?
Ngra andra tips p vad det kan vara? Har ven tankar p om det kan vara routern som anvnder mobilt bredband. Routern har dock aldrig krnglat innan och surfa r inga problem.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!