2016-08-09, 10:38
Avstängd
Jag tar det här eftersom fler säkert har erfarenhet av verkningsmekanismerna. Hursomhelst, jag har tagit 200mg i fem år och tog nu bort en tablett á 50mg och har nu gått två veckor på tre istället för fyra tabletter. Abstinensen är så sjuk så att jag vill hoppa ur kroppen alt. framför valfritt passerande fordon.

Tar det i form av sinemet tabletter. Jag försöker få tag på förskrivare/vårdgivare men smått omöjligt under semestern. Är det rimligt att det kan vara så här på levodopa?

Skulle uppskatta om ni som absat på IV på tunga droger håller tillbaka med raljerande - jag har klivit av långa förskrivningar av Iktorivil tidigare och det är ingenting mot det jag upplever. Det finns lite forskning men något jag läste pekade på att vänta minst tre veckor. Blir dock bara värre.

Om helt ot så får flyttas till medicin då det inte klassas som narkotika eller rusmedel även om levodopa cravings är känt.

Fjuck, det här var det jobbigaste jag har formulerat någonsin. Orkar inte formulera klart alla meningar som synes men hoppas att det går fram.
Senast redigerad av Tridnod 2016-08-09 kl. 10:41.
Citera
2016-08-09, 10:58
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto