När jag kollade närmre var det ännu värre än jag trodde. I fyra månader fick jag fakturor på 0 kr, trots att jag hade en skuld på 1000 kr. Eftersom jag slutat använda kortet så reflekterade jag inte mer över det. Hade det bara som reservkort. Ringde deras kundtjänst som började svamla om att jag betalt så mycket tidigare och då tyckte de inte att jag behövde betala något i fyra månader, utan att skulden kunde få ligga och ticka ränta. Lämpligt att de beslutade det precis när jag gick över till e-faktura. Skällde iaf ut dem efter noter, sa upp krediten och klippte kortet.
Husing: Jag börjar tvivla på att Ikanobank (som står bakom kortet) är så seriöst. Har bara haft skit och problem med dem. Tänkte använda mig av deras bankkonton när jag bytte bank för några år sedan, men ångrade mig illa kvickt. Ingenting fungerade som det skulle, bristfällig och felaktig information osv.
y.y: Circle-K (Statoil) skickar också rätt belopp. Det känns meningslöst med e-faktura om man ändå måste sitta och knappa in uppgifterna igen. Och som du säger, det är väldigt irriterande!
Nordiad: Tack, bra att veta om jag någon gång vill ha OKQ8-kort