2016-08-07, 23:28
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Så du påstår att par som inte knullar som kaniner inte är särskilt levande människor?
Är du medveten om att allt inte handlar om sex, utan att de många gånger räcker med att endast mysa, spendera tid tillsammans eller göra andra intima saker som inte nödvändigtvis är sex?

TS, håller med dig. Jag tror att många tjejer någon gång dock har fallit för en skitstövel, men sedan när kärleken tar slut så inser de att den bättre investeringen är normalsnygga, stabila och intelligenta killarna.

Gud så omodernt det låter, klart folk ska knulla som kaniner!
Citera
2016-08-07, 23:32
Medlem
Citat:
Oj, ja det var inte meningen att missförstå. Du får gärna förklara vad du menar, eller ja, vad det är jag inte förstår.

Om jag formulerar det så här:

Alla människor varken vill ha eller klarar av djupa nära relationer, men de allra flesta har sexuella behov.
Citera
2016-08-07, 23:32
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag är realistisk, till skillnad från alla er som inte vill se verkligheten utan tror att allt är så bra för alla, bara för att ni råkar har det bra just nu, eller bara för att ni aldrig har upplevt några problem i era liv.

Försök bilda dig en bredare uppfattning i stället för att förkasta allt som ligger utanför din egen världsbild.

Och förresten så är det väl inte konstigt att man blir negativ när är snart 30 år och aldrig har haft en flickvän. Skulle du själv vara glad då?

Det är ytterst få som aldrig har haft en flickvän, du är inte realistisk för 5öre.

Det finns otroligt mycket man kan göra för att förbättra hur man framstår inför andra, misstänker att du inte gjort speciellt mycket.

Får se hur bitter du är när du närmar dig 50 och fortfarande inte haft en flickvän.
Citera
2016-08-08, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Det är ytterst få som aldrig har haft en flickvän, du är inte realistisk för 5öre.

Det finns otroligt mycket man kan göra för att förbättra hur man framstår inför andra, misstänker att du inte gjort speciellt mycket.

Får se hur bitter du är när du närmar dig 50 och fortfarande inte haft en flickvän.
Jodå, han är realistisk för han ser både positiva och negativa sidan av myntet. Du är typen som ser det du vill se så därför växer aldrig din världsbild.

Du ville egentligen bara starta en tråd och sedan "ge råd" trots att ingen bad om det?

Man är inte bitter för att man påpekar att bad boys har det enklare när det gäller sex åtminstone.
Citera
2016-08-08, 00:17
Medlem
Trashtextats avatar
Den stora frågan är om vi blivit lurade. Är de snälla Killarna snälla?
Citera
2016-08-08, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Den stora frågan är om vi blivit lurade. Är de snälla Killarna snälla?
Varför är det så svårt för kvinnor som dragits till bad boys att erkänna det istället för att projicera åt mäns håll du aldrig träffat? Du är anonym. Det är lugnt att skriva att du tänker med fittan.
Citera
2016-08-08, 00:19
Medlem
Jag har haft väldigt många romanser och förhållanden i mitt liv och 90% av dem har nog startat med att tjejen tagit mig för en badboy, sen har de trappat av när de inser att jag är lita av en ganska snäll kille som inte vill simulera deras "ta mig hårt och stryp mig nu" fantasier. Min nuvarande tjej tänder på att jag "våldtar" henne och det vägrar jag göra vilket har lett till att hon börjat spela pryd men jag får inte ut något av vårt sex när jag vet att jag inte kan tillfredställa henne på det sättet.

Är skjut trött på dessa tjejer som leker runt med en, men vet att inte alla tjejer är så. Jag tror att en stor majoritet av tjejer har en ådra för badboys men gärna målar upp sig som pryd mot omgivningen.
Senast redigerad av SocialClay 2016-08-08 kl. 00:56.
Citera
2016-08-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Håller med. Har egentligen inget särskilt att tillägga. Det är nog på flera punkter som Flashback ger en skev bild av verkligheten. Samma mekanism bakom

Hmmm...

Är era fjantmän modiga och beskyddande då och slickar dom fitta?
Citera
2016-08-08, 00:37
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Att du inte har förstått grundläggande statistik – skillnaden mellan kvantitativa och kvalitativa undersökningar och varför anekdotisk kunskap inte ska användas som bevis utan endast som fördjupning vid kvalitativa undersökningar som exempelvis djupintervjuer.
TS gör inte anspråk på att ha gjort en stringent statistisk undersökning. Hen startar en tråd baserat på hens personliga erfarenheter. Typ som alla andra trådar. Det är liksom inte som om alla snälla-killar-får-inte-ligga-gnäll-trådar som hen vänder sig mot tar avstamp i någon solid dataanalys.
Citera
2016-08-08, 01:47
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Jag läser ständigt här på flashback om fenomenet att tjejer dras till badboys eller alfahanar, ofta nämns det även att "snälla killar" inte får något.

Om jag ser till min verklighet så har jag aldrig upplevt det här, jag har en väldigt stor vänskapskrets med en ganska bra fördelning mellan könen, de flesta inom medel/övre-medelklass. Jag kan inte säga att jag vet en enda tjej som är tillsammans med en badboy/alfahane, har aldrig heller hört någon prata gott om dessa typer heller. De flesta är tillsammans med hela vanliga snubbar, allt mellan 1-10 på skönhetsskalan.

Om jag ser till mina manliga vänner så har, eller har haft, de flesta en partner, det finns många med ett mindre attraktivt utseende, men de tycks inte ha några problem med att få tjejer. "En ful kille kan inte få en snygg tjej", jag ställer mig mycket tveksam till detta då jag kan nämna hur många par som helst där jag bevittnat detta.

Självklart finns det en grupp män som misslyckats totalt med att skaffa kvinnor, dessa gillar att skylla på att deras utseende inte räcker till, eller att kvinnor har skyhöga krav, istället för att våga erkänna att det är deras personlighet som är problemet. Dessa män samlas på forum likt flashback och beklagar sig genom att lägga all skuld på kvinnorna, eftersom dessa är i majoritet här på flashback så målas det upp en extremt skev bild av verkligheten.

Tankar?

Vilka tankar? Att ha/haft en partner är knappast en måttstock på att vara framgångsrik. "Badboys" har fler och snyggare tjejer som är intresserade än andra män i motsvarande målgrupp och nej, det är inte alls någon myt. Nog för att misslyckade killar kan leta syndabocker men där är tjejer minst lika duktiga kålsupare som ska skylla ifrån sin dragning till "badboys" på att killen som tog upp det snackar skit p g a sina egna misslyckanden.
Citera
2016-08-08, 02:00
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
TS, håller med dig. Jag tror att många tjejer någon gång dock har fallit för en skitstövel, men sedan när kärleken tar slut så inser de att den bättre investeringen är normalsnygga, stabila och intelligenta killarna.

Mjo det finns alltid någon ursäkt.

"Bara råkade" och "insett efter att kärleken tagit slut"... vilka bekväma jävla sammanträffanden.
Citera
2016-08-08, 02:02
Medlem
" Badboys " är oftast snälla och hyggliga killar som är roliga att umgås med. Men de behandlar tjejer som skit; exempelvis bryter löften, är otrogna, låtsas gilla dom för att få knulla o.s.v. Tjejer är dessvärre så ytliga att snygga killar kan i stort sätt bete sig hur som helst utan konsekvenser. Det är tjejerna själva som skapar " badboys ". Fula/medelmåttiga killar som leker badboys blir utskällda och uppläxade av damerna.

Det finns givetvis genuint snälla killar som är snygga och som får tjejer också men de är i minoritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in