• 3
  • 4
2016-08-11, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iingenlek2
du är ju dum i huvudet, antar att din polare har provocerat fram bråket, snälla jag rör mig ute hela tiden oavsätt om de kvällstid, träffar på folk jag känner & narkomaner, och ja allt det som rör sig där, varför har jag då aldrig blivit rånad? inte bara i söder, utan jag brukar röra mig på värre kretsar i malmö också, men varför har jag då aldrig blivit rånad? antar för att jag inte provocerar fram ett rån. tack för mig!

Hey, tagga ner din skitattityd. Min polare har absolut inte provocerat fram ett jävla skit, han blev hotad och rånad thats it. Jag har själv bott på Dalhem, Plantan, Söder och Högaborg så jag vet vad det är för kvarter. Har planer på att flytta tillbaka.
Men att sitta och snacka om att där inte händer något är en förbannad lögn.

Jag har inte heller blivit rånad eller nerslagen, undra vad det kan bero på? Kanske bara är så att vissa är lättare mål än andra?
Citera
2016-08-11, 19:11
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Håller med dig.
De flesta busar skiter inte där de äter.
Såvida inte man är inblandad i drogaffärer går man relativt säker.

Håller man sig nykter och inte letar efter bråk är man rätt säker även på Söder, även sent. Händer mindre överfall där än centralt vid pubbarna.

Inte för att jag känner för att prova nu för tiden, men jag var där rätt mycket förr.

Håller helt med om detta. Har massvis av vänner som bor där, och utöver alla de patrask ni nämner så glömmer ni massvis av unga, vanligt folk och även studenter som bor i stadsdelen. Dessa är inte grupper som skapar ett livsfarligt inferno.

City är mycket farligare under nattetid, detta sägs av egen erfarenhet.
Citera
2016-08-13, 23:34
Medlem
tekirchs avatar
http://www.hd.se/2016-08-11/misstank...rsok-ater-fria

Vilket skämt..
Citera
2016-08-26, 23:09
Medlem
Inga namn? Var det inte någon som blev tagen?
Citera
2016-08-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Hey, tagga ner din skitattityd. Min polare har absolut inte provocerat fram ett jävla skit, han blev hotad och rånad thats it. Jag har själv bott på Dalhem, Plantan, Söder och Högaborg så jag vet vad det är för kvarter. Har planer på att flytta tillbaka.
Men att sitta och snacka om att där inte händer något är en förbannad lögn.

Jag har inte heller blivit rånad eller nerslagen, undra vad det kan bero på? Kanske bara är så att vissa är lättare mål än andra?

Haha, jo tack jag har också bott i söder, och jag vet verkligen vad som sker och inte sker där. så du kan ju stoppa upp dina rykten och köra dom långt in. det händer ingenting där, absolut ingenting. jag går där vilket klockslag som helst och ingenting händer, men provocerar jag fram bråk. klart som fan att det händer någonting, ärthjärna
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in