2023-09-13, 20:24
Medlem
R.Wackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Jag undrar om ett år kan vara standard för kungliga bröllop, det är ju mycket som ska fixas och många att bjuda in...men vilket jäkla skämt. Ingen människa önskar en sådan man till sin dotter. Undrar hur Märta Louises barn kommer att utvecklas. De har inte haft någon stabil förebild överhuvudtaget...

Åh jo, Kong Harald.
Citera
2023-09-13, 20:57
Medlem
Snapcounts avatar
Vem kommer att betala för bröllopet ?

Finns nog inte några skatte-dollars i Californien som ställer upp för detta.., men hur kommer det att bli i Norge ?

(o var det orsaken varför bröllopet blir i Norge ?)
Citera
2023-09-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Vem kommer att betala för bröllopet ?

Finns nog inte några skatte-dollars i Californien som ställer upp för detta.., men hur kommer det att bli i Norge ?

(o var det orsaken varför bröllopet blir i Norge ?)

schamanen bjuder på ayahuasca och ber andevärlden ställa upp och ordna med något så trivialt som bröllopsplanering i jordelivet.

prinsessan är, som någon skrev, helt väck. att jaga svartesnok när man är 50, prinsessa och således offentlig personlighet, tillika representerar ett helt jävla land, och har TRE barn med en tidigare man som dessutom tog livet av sig själv, kanske man skulle fundera på sin plats i livet och inte traumatisera barnen som nu kommer kunna mobbas både "din pappa tog livet av sig" samt "din mamma gillar noggerkuk" kommer göra livet surt för dem, även på privatskola, skulle jag tro.

no accounting for taste.
Citera
2023-09-13, 21:56
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
schamanen bjuder på ayahuasca och ber andevärlden ställa upp och ordna med något så trivialt som bröllopsplanering i jordelivet.

prinsessan är, som någon skrev, helt väck. att jaga svartesnok när man är 50, prinsessa och således offentlig personlighet, tillika representerar ett helt jävla land, och har TRE barn med en tidigare man som dessutom tog livet av sig själv, kanske man skulle fundera på sin plats i livet och inte traumatisera barnen som nu kommer kunna mobbas både "din pappa tog livet av sig" samt "din mamma gillar noggerkuk" kommer göra livet surt för dem, även på privatskola, skulle jag tro.

no accounting for taste.

Och inte nog med det. Shamanen är ju ful som stryk. Verkligen vidrigt ful.

Märta har tappat det helt. Man lider med barnen.
Citera
2023-09-13, 22:38
Medlem
Once you go black, you never go back.
Citera
2023-09-13, 22:57
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Once you go black, you never go back.

För att ingen vill ha skiten sedan. Burn the coal, pay the toll.
Citera
2023-09-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Och inte nog med det. Shamanen är ju ful som stryk. Verkligen vidrigt ful.

Märta har tappat det helt. Man lider med barnen.

Jag har inte sett nåt mer motbjudande och äckligt än fejkshamanen i badbyxor. Hur kan hon ens?

Bild från Se och hör: https://imgur.com/bB6lhnF
Citera
2023-09-13, 23:10
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag har inte sett nåt mer motbjudande och äckligt än fejkshamanen i badbyxor. Hur kan hon ens?

Bild från Se och hör: https://imgur.com/bB6lhnF

Omg! Som sagt, stackars hennes barn. Först pappan som tar livet av sig och sen morsan där det brunnit i hela proppskåpet.
Citera
2023-09-13, 23:33
Medlem
Snacka om livskris. Inte undra på att exmannen tog livet av sig om hon är såhär störd.
Citera
2023-09-14, 00:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
Snacka om livskris. Inte undra på att exmannen tog livet av sig om hon är såhär störd.
Vad är det med kungafamiljer och psykisk sjukdom? Något genetiskt, gammalt som ligger och gnager? För SÅ jobbiga är väl deras liv ändå inte? Tänker på Märtha, Willy med sin "käresta" Me-again mfl.
Citera
2023-09-14, 00:28
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Jag undrar om ett år kan vara standard för kungliga bröllop, det är ju mycket som ska fixas och många att bjuda in...men vilket jäkla skämt. Ingen människa önskar en sådan man till sin dotter. Undrar hur Märta Louises barn kommer att utvecklas. De har inte haft någon stabil förebild överhuvudtaget...

Hovets advokater behöver nog ett år på sig att skriva ihop ett vattentätt äktenskapsförord.
Citera
2023-09-14, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vad är det med kungafamiljer och psykisk sjukdom? Något genetiskt, gammalt som ligger och gnager? För SÅ jobbiga är väl deras liv ändå inte? Tänker på Märtha, Willy med sin "käresta" Me-again mfl.

Du tror inte att de flesta mäniskor och deras liv skulle var lika jävla rörigt som dem som ju lever med en kamera ända upp i röven från den dagen de lämnar modershålet tills de vandrar vidare mot "the royale light"

Kan ju bara gå till mig själv, och jisses så mycket skandalruriker mitt liv kunnat skapa om någon varit intresserad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in