2016-08-08, 11:21
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Det ser ut som en babbe-tjej. Troligen var hon hans tjej. Mellan varven som han läxade upp henne gav han henne en fejk-klocka. Hon ville inte bli slagen mer och stack från förhållande. Det blev han sur över och slog henne och tog tillbaka sin fejk-klocka. Mina 2ören.

Detta skrev jag 2016-08-06, 00:30

Detta nedan kom nästa dag 2016-08-06, 13:12

Citat:
Ursprungligen postat av Taoa
Dom är ett par sen länge tillbaka . Å det är han som köpt klockan till henne . Å han va arg på henne å ville ha tillbaka sin kl . Å därför fick hon stryk . Hon ville ej lämna tillbaka den . Å killen har pengar . Han har vunnit stor summa pengar på lotto . Så nu vet ni sanningen . Jag känner dom båda två . Det ser värre ut på tidningen å video klip . Än hur det är i verkligheten . Å media ska alltid förstora det hella . Dom är ett par å hon kommer inte göra någon anmäla eller med verka i någon förhör . Så släpp det nu å hoppas ni skaffar er ett liv !!!!! En att spekulera om kl är äkta kopia om hon är Östermalm tjej om hon är svensk !!!!!!! Snälla ge er skaffa er ett liv !!!!! Svenska svartsjuka människor som tror bara för man är invandrare så är man kriminell !!!!!!!!!!!!! Idioter är va ni svenskar er !!!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av si8ht
Hon har varit ihop med negern snart i 1,5 år...så dem är ett par....men han e en horunge som bara ger sig på tjejer, varje brud han vart ihop med misshandlar han...

Jag borde öppna bettingfirma. Alltid rätt. Säkert fejkklocka också.

Citat:
Ursprungligen postat av Taoa
Idioter är va ni svenskar er !!!!!!!!

Men hur kan du ha koll på dessa typer om du inte lever i Sverige

Lever du i Sverige är du ju också svensk din idiot-svenne-banan.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2016-08-08 kl. 11:30.
Citera
2016-08-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Ja ett antal med krumbukter hann hon med bl a att hon inte ens hade en klocka på sig aktuell dag utan ett armband trots att ett vittne gått fram till "paret" och frågat hur det var varpå GM sliter klockan av "offret" slänger den på marken stampar på den och tillika gastar "det är jag som betalt för den".

Självklart känner personerna varann på ett eller annat vis. För Muhammad är endast en sak viktig och det är att han vill, uppmanar direkt förhörsledaren att specifikt dokumentera att han ifrågasätter vem målsägandet är. Det är viktigt det för honom det.

Vad det beror på kan man förstås utan större svårigheter endast gissa sig til och överlag gäller det hela
FU, inga svar fås överhuvudtaget men ingen större fara man snappar ändå lätt upp den egentliga historien mellan dom tysta raderna. . .

Vilka idioter!

han ryker på detta så det bara skriker om det
Citera
2016-08-08, 15:30
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av si8ht
han ryker på detta så det bara skriker om det
Definitivt.
En fundering kan vara om inte BO dessutom kan fylla kraven på försvårande av utredning, fallet är polisiärt uppklarat men ändå vägrar BO samarbeta.
Skälen till detta är nog flera; hederskultur, stulen klocka, GM/BO är kriminella/ med i ett kriminellt "nätverk" etc.
Citera
2016-08-08, 16:36
Medlem
Om han nu hade vunnit massa pengar på lotto osv hade han väl kunnat nöja sig med att ge henne lite stryk? Varför ta tillbaka klockan liksom?
(Ironi)
Citera
2016-08-08, 22:37
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbersky
Vunnit en stor summa pengar på Lotto, hur stor är den sannolikheten 1/10 000 000.
Hitta på en bättre historia till nästa gång tack, det mest korkade jag hört på länge.

Det borde tydligen ingå en grundkurs om svenska lagar och regler i SFI undervisningen.
Det är inte djungelns lag som råder här som du tycks tro.
Alla dina andra inlägg handlar om skvaller om kriminella och att du var en skjuten killes flickvän, men den här kompisen har vunnit på Lotto.
Ligger det sanning i vad du säger så var klockan till 100% stulen och det vet BO därav ingen vilja att anmäla händelsen.

Rätta mig om jag har fel men jag trodde inte att det var möjligt att spela Lotto anonymt i Sverige så han blir nog så illa tvungen att ta tillbaka det där med lottovinsten när inget spelbolag kommer att kunna styrka hans "vinst".

Han verkar ju vara lika jävla korkad som han ser ut och även om det naturligtvis är synd om BO som fick stryk men hon har nog allvarligare problem än så om hon är tillsammans med den här killen.
Citera
2016-08-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Rätta mig om jag har fel men jag trodde inte att det var möjligt att spela Lotto anonymt i Sverige så han blir nog så illa tvungen att ta tillbaka det där med lottovinsten när inget spelbolag kommer att kunna styrka hans "vinst".

Han verkar ju vara lika jävla korkad som han ser ut och även om det naturligtvis är synd om BO som fick stryk men hon har nog allvarligare problem än så om hon är tillsammans med den här killen.

Finns en marknad för vinstbongar. Inte miljonbelopp på dem, men på femsiffriga belopp. Just för att de kan användas till att förklara var pengar kommer från.
(mest ATG eller lotter dock, eftersom du måste vara namngiven för att spela på svenska spel)

Så han har/kan kanske köpa en sån
Citera
2016-08-10, 20:04
Medlem
duqus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Finns en marknad för vinstbongar. Inte miljonbelopp på dem, men på femsiffriga belopp. Just för att de kan användas till att förklara var pengar kommer från.
(mest ATG eller lotter dock, eftersom du måste vara namngiven för att spela på svenska spel)

Så han har/kan kanske köpa en sån

Killen var i Tingsrätten nyligen, då han köpt en Kawasaki vattenscooter som han inte skötte avbetalningarna på och fick den beslagtagen, så hade han vunnit på tipset hade han ju löst det problemet. Snarare en vit lögn och troligtvis är Rolexen stöldgods från ett rån eller inbrott.
Citera
2016-08-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duqu
/../Snarare en vit lögn och troligtvis är Rolexen stöldgods från ett rån eller inbrott.

Ja att Rolexen är inköpt med ärligt ingnetade och hårt beskattade kronor är nog som du skriver mindre sannolikt.
Har inte förresten alla (äkta) Rolexar ett unikt serienummer som gör varje exemplar spårbart; om den är anmäld stulen tex? (äger ingen så jag vet inte, själv har jag Swatch )
Citera
2016-08-11, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duqu
Killen var i Tingsrätten nyligen, då han köpt en Kawasaki vattenscooter som han inte skötte avbetalningarna på och fick den beslagtagen, så hade han vunnit på tipset hade han ju löst det problemet. Snarare en vit lögn och troligtvis är Rolexen stöldgods från ett rån eller inbrott.

Återigen till negerhorunge, som inte vet hur han ska göra stålar här i livet så tar han ut en vattenscouter på sitt namn för att få ihop lite pengar haha sista idioten är tydligen inte född ännu...
horbarnet är juh en sådan amatör att han har ingen hum om hur man ska gå till väga för att tjäna ihop en slant på ett ordentligt sätt, istället så kan han sälja sin mamma på malmskillnadsgatan hade varit ett mycket bättre och klokare sätt då han ändå är ett horbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in