Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Det ser ut som en babbe-tjej. Troligen var hon hans tjej. Mellan varven som han läxade upp henne gav han henne en fejk-klocka. Hon ville inte bli slagen mer och stack från förhållande. Det blev han sur över och slog henne och tog tillbaka sin fejk-klocka. Mina 2ören.
Detta skrev jag 2016-08-06, 00:30
Detta nedan kom nästa dag 2016-08-06, 13:12
Citat:
Ursprungligen postat av
Taoa
Dom är ett par sen länge tillbaka . Å det är han som köpt klockan till henne . Å han va arg på henne å ville ha tillbaka sin kl . Å därför fick hon stryk . Hon ville ej lämna tillbaka den . Å killen har pengar . Han har vunnit stor summa pengar på lotto . Så nu vet ni sanningen . Jag känner dom båda två . Det ser värre ut på tidningen å video klip . Än hur det är i verkligheten . Å media ska alltid förstora det hella . Dom är ett par å hon kommer inte göra någon anmäla eller med verka i någon förhör . Så släpp det nu å hoppas ni skaffar er ett liv !!!!! En att spekulera om kl är äkta kopia om hon är Östermalm tjej om hon är svensk !!!!!!! Snälla ge er skaffa er ett liv !!!!! Svenska svartsjuka människor som tror bara för man är invandrare så är man kriminell !!!!!!!!!!!!! Idioter är va ni svenskar er !!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
si8ht
Hon har varit ihop med negern snart i 1,5 år...så dem är ett par....men han e en horunge som bara ger sig på tjejer, varje brud han vart ihop med misshandlar han...
Jag borde öppna bettingfirma. Alltid rätt. Säkert fejkklocka också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Taoa
Idioter är va ni svenskar er !!!!!!!!
Men hur kan du ha koll på dessa typer om du inte lever i Sverige
Lever du i Sverige är du ju också svensk din idiot-svenne-banan.