2016-08-05, 18:59
Medlem
Någon som har bild på denna man?
Citera
2016-08-05, 19:13
Medlem
valleros avatar
Tycker att det ser ut som om de känner varandra.
De står ju tätt bredvid varandra och pratar. Båda gör gester med händerna som indikerar ett pågående normalt samtal precis innan han nitar henne. Till slut lägger han armen om hennes axel och de vandrar vidare.
Citera
2016-08-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Och om hon faktiskt uttryckte sig så här som svar på frågan om hon kände honom: "Nej, det var en random kille" så visar det att hon troligen känner honom. Jag hade sagt ungefär:"Nej, jag vet inte vem det var, men han var stor och tjock och hade svart hår och gympaskor". Om jag verkligen inte kände honom alltså.
Nu vill hon skydda honom av någon anledning, förmodligen för att skydda sig själv mot ingående utfrågningar om klockan, därför låtsas hon att han är en främling, en helt okänd, "random" kille.
Bra! Håller helt med, det är skumt att säga "random kille". Nog för att hon uppenbarligen är en blatte-brud men ändå. Hon vet nog garanterat vem han är, och hennes ovilja att prata med polisen är väldigt talande med...
Citera
2016-08-05, 19:37
Medlem
Pnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivalasverige
Någon som har bild på denna man?

http://www.friatider.se/muhammads-blodiga-attack-mot-kvinna-i-tunnelbanan
Citera
2016-08-05, 19:38
Medlem
Det kan inte vara bruden som har snott den av honom? Dom flesta tjejer är lömska och hala, speciellt när det kommer till pengar. Att hon inte har kunnat hålla fingrarna i styr är mycket troligt. I så fall, rätt åt henne.
Senast redigerad av Diab0lic 2016-08-05 kl. 19:40.
Citera
2016-08-05, 20:06
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Det tror jag också, därav övervåldet. Man behöver inte mosa en flickas ansikte för att man vill ta hennes klocka. Hon väger väl en tredjedel av det här fettots vikt.
Men varifrån kan Han ha fått denna ca 60 000-kronorsklocka tro ..

För att han är garanterat muslim och tycker att hela hon är haram och "otrogen(infidel)" och därför har rätt att skada henne ordentligt. Muslimer behöver ingen annan orsak att halvt slå ihjäl/slå ihjäl någon om de tillhör otrogna-klassen.
Citera
2016-08-05, 22:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pniz
http://www.friatider.se/muhammads-blodiga-attack-mot-kvinna-i-tunnelbanan

Han verkar ha kommit till Sverige för att stanna:

Citat:
"Den åtalade, vars föräldrar enligt Skatteverket kommer från Ghana och Tanzania, är sedan tidigare dömd för en mycket lång rad brott. Han har svenskt medborgarskap sedan födseln och kan därför inte utvisas hem till Afrika."

Han är svensk medborgare. Så han kommer aldrig att kunna utvisas.
Citera
2016-08-05, 22:24
Medlem
Många knasiga kommentarer i denna tråden.

Är inte det mest rimliga att brottsoffret varit ett brottsoffer tidigare, och då kommit till slutsatsen att om jag anmäler detta till polisen kan det bara bli värre.

Mest troligt är att en anmälan läggs ner, om en sådan här stöld.
Nu fanns bildbevis från övervakningskameror.
Vad kommer att hända då? Jo, hon tvingas vittna i en rättegång. I den salen lär rimligen ett tjog av kompisar till rånaren finnas och agerar hejarklack, innan de blir utkörda. Vem vill vara med om det? Lindrigare att bita ihop, gå vidare och försöka ta död på nästa rånare, typ.
Citera
2016-08-05, 22:56
Medlem
tumbleeweeds avatar
En byteshandel där den rasmässigt eftersatte bytte till sig en Rolex mot en blåklocka tycker jag det ser ut som.
Citera
2016-08-05, 23:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det dras mycket kokain runt stureplan. Kan det vara en skuldindrivning?

Är GM känd runt Svampen?
Vad vet vi om BO? En party tjej?
Citera
2016-08-05, 23:57
Medlem
Herostratoss avatar
Kan BO ha känt till GM ryktesvägen och därför inte velat anmäla? Klockan kan vara en förfalskad Rolex köpt i Thailand dessutom.

Eller är BO i en relation med GM och vill inte anmäla sin lilla älskling som är världens snällaste när han inte är full och påtänd? Och det är därför hon säger att hon inte känner honom?
Citera
2016-08-06, 00:30
Medlem
Oh-be-wans avatar
Det ser ut som en babbe-tjej. Troligen var hon hans tjej. Mellan varven som han läxade upp henne gav han henne en fejk-klocka. Hon ville inte bli slagen mer och stack från förhållande. Det blev han sur över och slog henne och tog tillbaka sin fejk-klocka. Mina 2ören.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in