2018-11-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Det-går-inte-så-bra-nu-med-den-mordiska-klienten-Drama-queen.

Usch och fy fan för en så ond jävla människa. Ingenting gällande henne förvånar mig längre. Hon är ju helt galen, men utan att vara psykiskt sjuk. Kan nästan se eldslågorna spruta ur munnen på henne när hon talar.
Citera
2018-11-08, 22:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Usch och fy fan för en så ond jävla människa. Ingenting gällande henne förvånar mig längre. Hon är ju helt galen, men utan att vara psykiskt sjuk. Kan nästan se eldslågorna spruta ur munnen på henne när hon talar.
Det blir som en parodi iom en parallell resningsansökan om hennes oskuldfulla väsen, herregud... man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Men samtidigt om detta är en verklighet är det ju väldigt allvarligt gällande de hon väljer ut ska dö likt nån galen dödsgudinna i klass med Kali. Hon verkar tro att det är fritt fram att kapa huvuden.
Citera
2018-11-08, 22:26
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Det-går-inte-så-bra-nu-med-den-mordiska-klienten-Drama-queen.

Tufft få tidsbegränsat nu detta sekel förmodligen. För den advokat som börjat ”fila” på den inlagan. Kanske nästa...
Citera
2018-11-08, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Hon kan uppenbarligen inte vara på en avdelning med andra intagna. Hon kan inte låta bli att manipulera och intrigera. Trots ev restriktioner. Vad ska dom göra?

Kräftbursalternativet hade varit effektivt och inte minst en enorm besparing för oss skattebetalare.
Men allvarligt. Inte ens bland s.k likasinnade går det alltså att ha henne utan att hon skapar kaos.

Det borde inte få lov att tas hänsyn till hennes mänskliga rättigheter, för dom har hon, i mina ögon, redan förbrukat. Hon är är inte bara ett hot mot sina medintagna utan även fortfarande mot omvärlden, iallafall de stackarna som finns på hennes mentala dödslista.

Hon borde isoleras så att hon inte ställer till med problem för de övriga intagna.
Citera
2018-11-08, 22:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Tufft få tidsbegränsat nu detta sekel förmodligen. För den advokat som börjat ”fila” på den inlagan. Kanske nästa...
Ja, han bör kanske överväga en ansökan i ett annat liv till och med. Kul att jobba på ett frisläppande av en sådan rar och oskuldsfull liten klient. ..
Ett förlupet ord som inte passar damen så sitter han väl själv på listan.
Citera
2018-11-08, 22:33
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askepott
Hoppas han tar bra betalt så hennes pengar på kontot krymper ihop snabbt. Jag undrar om hennes dotter fortfarande har tillgång till kontot hon lär väl sätta sprätt på en del. Antar att Johanna dessutom måste betala underhåll för sina minderårig barn. Utan sina pengar blir allt mycket svårare för henne hoppas de tar slut fort

Jag tror man kan vara lugn för att kammarrrätten i Möllermanland kommer fila på stämningar och tocket — särskilt efter detta — till dess de pengarna är förverkade. Slantarna kan med fördel användas till någon fond för tvillingar och andra drabbade av andras ondska eller underlåtenhet, eller för att laga tjälskott ute på landsvägarna i län och kommun.
Citera
2018-11-08, 22:37
Medlem
Den här damen Linda som anmälde henne. Vad är det för typ. Narcissist?
Citera
2018-11-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ja, han bör kanske överväga en ansökan i ett annat liv till och med. Kul att jobba på ett frisläppande av en sådan rar och oskuldsfull liten klient. ..
Ett förlupet ord som inte passar damen så sitter han väl själv på listan.

Kanske står även hennes förra advokat på dödslistan? Hon fick ju inte loss JM! Den stackars kvinnan behövde säkert både en lång smester och terapi för att klara av att gå vidare i livet.

Tror att JM anser att hon själv har blivit utsatt för en komplott, för hon kan inte inse sin egen skuld i mordhistorien och allt som hände innan. "Fan! det var ju nästan 2 år sen! Vad tjafsar de om? Gjort är gjort och det var ju länge sen."

Typ.
Citera
2018-11-08, 22:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Jag tror man kan vara lugn för att kammarrrätten i Möllermanland kommer fila på stämningar och tocket — särskilt efter detta — till dess de pengarna är förverkade. Slantarna kan med fördel användas till någon fond för tvillingar och andra drabbade av andras ondska eller underlåtenhet, eller för att laga tjälskott ute på landsvägarna i län och kommun.
Vad blir det av det här nu då? Nytt åtal och rättegång månntro? Förutom JO-anmälan som skett.
Möllermanland. Hahaha. Det kan de döpa hennes isoleringcell till.

Citat:
Kriminalvården tar uppgifterna på allvar och har polisanmält.

Nu har Kriminalvården upprättat en polisanmälan efter uppgifter om att Möller fortsatt använda sina manipulativa drag i fängelset – för att styra andra fångar att hämnas på hennes mamma.

– Det här är allvarligt. Kriminalvårdens uppdrag är att minska återfall i brott. Kriminell verksamhet får inte förekomma på våra anstalter. När vi får kännedom om sådant så polisanmäler vi, säger tillförordnad anstaltschef Micael Johansson.
Citera
2018-11-08, 22:42
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Hon kan uppenbarligen inte vara på en avdelning med andra intagna. Hon kan inte låta bli att manipulera och intrigera. Trots ev restriktioner. Vad ska dom göra?

Kräftbursalternativet hade varit effektivt och inte minst en enorm besparing för oss skattebetalare.
Men allvarligt. Inte ens bland s.k likasinnade går det alltså att ha henne utan att hon skapar kaos.

Det borde inte få lov att tas hänsyn till hennes mänskliga rättigheter, för dom har hon, i mina ögon, redan förbrukat. Hon är är inte bara ett hot mot sina medintagna utan även fortfarande mot omvärlden, iallafall de stackarna som finns på hennes mentala dödslista.

Stoppa henne i madsens ubåt och förankra henne i botten nånstans nord-nordväst Bornholm. Och parkera en jagare över till luften tar slut.

Sen kan man släppa ner madsen. Så han får ha sitt lilla roliga. Till luften tar slut...
Citera
2018-11-08, 22:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Kanske står även hennes förra advokat på dödslistan? Hon fick ju inte loss JM! Den stackars kvinnan behövde säkert både en lång smester och terapi för att klara av att gå vidare i livet.

Tror att JM anser att hon själv har blivit utsatt för en komplott, för hon kan inte inse sin egen skuld i mordhistorien och allt som hände innan. "Fan! det var ju nästan 2 år sen! Vad tjafsar de om? Gjort är gjort och det var ju länge sen."
Typ.
Det tror jag inte. Möller agerar ut mot de som går emot henne markant, advokaten ansåg hon agerade i hennes ändamål men var för kass..

- Mamman hade omaket att överleva.
- ÅK är den elakaste människan som i Möllers värld satte dit henne.
- Rajabi vill inte gifta sig eller köpas upp och ordnade med kontaktförbud.
- Flyktingkillarna skämde ut henne.

.. Sen finns ju de stackarna som inte överlevde..
Citera
2018-11-08, 23:03
Medlem
Citat:
Det tror jag inte. Möller agerar ut mot de som går emot henne markant, advokaten ansåg hon agerade i hennes ändamål men var för kass..

- Mamman hade omaket att överleva.
- ÅK är den elakaste människan som i Möllers värld satte dit henne.
- Rajabi vill inte gifta sig eller köpas upp och ordnade med kontaktförbud.
- Flyktingkillarna skämde ut henne.

.. Sen finns ju de stackarna som inte överlevde..

JM känner sig inte utskämd, där tror jag du har fel. Däremot gillar hon inte att sånt kommit ut till allmänheten eftersom det är emot hennes syfte att se ut som en bullbakande oskyldig mamma. Bara att höra henne säga "barna" med flickröst får mig att rysa av obehag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in