Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Och man blir ju också lätt besviken, kraftig underdrift, på hur vår rättsvårdande myndighet hanterar sitt ansvar mot ett brottsoffer. Skrämmande!
”Trots de graverande uppgifterna har Kriminalvården inte informerat Anki Möller. Hon ska informeras, men menar att myndigheten inte sköter den uppgiften.
– Kriminalvården och polisväsendet har lovat att jag ska få all information, men jag får inget, säger Anki Möller till Expressen.”
– Om det är allvar i det här så är det förskräckligt. Jag lever under dödshot hela tiden och det är skrämmande.”
Helt otroligt nonchalant om det nu är som den andra säger. Dels om de varnar själva för hennes stolligheter internt och framför allt hotbilden som hon vill iscensätta externt.
Är det nån som hakar på så är det ju katastrof rent ut sagt - för att inte tala om den rädsla det skapar. Igen och igen och igen..
Det är ju inte bara nycker med tanke på hennes tidigare beteende och hat.
Fy fan för Möller, sätt henne i en kräftbur och sänk ner henne i Östersjön som jag tidigare rekommenderat som påföljd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Johanna Möller är ett hår av hin och fullkomligt bindgalen, fan vet om det inte hade varit bättre om de hade gett henne RPV, då hade de ju i alla fall kunnat drogat ner henne bortom sans och fönuft, hade nog fan varit bättre för stackars Anki.
Alla som på något sätt förtretat Johanna Möller finns väl på en dödslista, hoppas att resten av familjen också har någon form av skydd, med en sådan mor som Johanna så går väl inte ens hennes avkomma säker.
Rajabi bör nog dra till Iran så fort han kan och inte trilskas när straffet är avtjänat, där kanske han är säker på att överleva.
Hon är fullständigt rabiat och måtte vara helt förblindad av hämnd.
Att ställa till oreda på avdelningen var förväntat men det här höjer ribban markant.