Citat:
Ursprungligen postat av
Fezzik
Det här låter som ett utmärkt tillfälle att göra gott.
Det här är inte Knutbytråden, men ganska nära. Vi har många människor som lagt tid och energi på att genomlysa det här fallet. Med det sagt så kanske man kan sprida den kollektiva visdomen vidare. Så jag föreslår att man tar kontakt med dom här två reportrarna via Facebook eller twitter och leder dom i rätt riktning. Jag säger inte att man ska påverka dom, men väl att komma med förslag och spaningsuppslag på eventuella funderingar.
Har de bestämt sig för att köra vinklingen att Johanna Möller är oskyldig så kommer inget någon gör påverka dem, jag tror inte att de är lågbegåvade så de har följt fallet precis som vi gjorde när det begavs sig, de har alla fakta som kommit fram via media och rättegångar, vill man vinkla det till att Johanna Möller inte fick en korrekt dom så får man väl försöka, har svårt att se något som kan ändra på den synen.
Vi får se vad som kommer, såg ingen information om vilka som står bakom dem, om det är finansierat av statstelevisionen eller om det är egna pengar som riskeras.