Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Jag skulle tippa på att de drag av psykopati och hybris hon uppvisat tyder på både antisocial och narcissistisk personlighetsstörning. Som kanske kompletteras med ADHD.
Deprimerad? Tja, det skulle väl vem som helst vara i hennes situation.
Bipolär tror jag inte på.
Nu var allt detta självfallet rena gissningar.
Dock inte så långsökta skulle jag tro.
Skulle tro att de som utreder JM tycker att det är ett intressant objekt att hantera, totalt självupptagen, fylld av hybris med en obändig tro på sin egen överlägsenhet.
De har ju tillgång till FUP och har givetvis fått ta del av de förhör där JM tramsar om hur lätt det var att spela så att den lilla undersökningen gav för hand att den stora var att rekommendera.
Givetvis har de läst förhöret där bängskallen JM äskar en stror undersökning och den stackars förhörsledaren tålmodigt får förklara för JM hur det ska gå till för att en sådan ska genomföras.
De vet precis vad de har framför sig, en apkorkad varelse som kommer att försöka alla sina tricks på dem, sett ur deras synvinkel måste det vara ett intressant studieobjekt, hur dum och korkad kan en människa bli egentligen, klart att de kommer att genomskåda henne, inte fan kommer hon att kryssas.
Undersökningen kommer att hemligstämplas tyvärr, vad vi kommer att få ta del av är slutsatsen att hon är störd men inte tillräckligt störd för att få fängelseförbud.