Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Håller med.
I dag nådde hon sitt absoluta bottenmärke.
Helvetet bröt ut när hon kände sig pressad, avslöjad och förrådd.
Intressant att se hennes tvära kast från "världens snällaste bullmamma" till när hon blir högljudd, svär och är galet arg. Otroligt osmakligt när hon försöker flytta fokus till sig själv och sitt mående när man tar upp mammans skador och systerns dåliga mående. Hon som är orsaken till allt surnar då till och undrar varför ingen frågar hur hon mår. Man blir mållös.
Genomrutten, vedervärdig människa.
Ett litet axplock av JM:s ord i rätten i dag. Började ju lite "fint".
-Jag är världens lugnaste person.
-Jag var snäll som vanligt
-Jag älskade min pappa över allt annat på jorden
Sen övergår det till galen ilska, hon tappar kontrollen.
-Och så sitter han här och ljuger om en jävla ipod
-Så åker han, idioten, ut till landet med någon kompis och gör det här!
Lars Jähresten pratar om det försvårande läget att utvisa folk till Afghanistan.
- Han kommer ju från Iran, det är väl bara att skicka honom dit, säger 42-åringen
Cleve: Du har under den här rättegången hört om vilket trauma din mamma och din syster utvecklat. Din mamma är fortsatt skadad, hon kan inte äta och har en ansiktsförlamning, hon har svårt att prata, hon har nervsmärtor. Vad tänker du på när du hör det här?
-Jag tänker att det är fruktansvärt.
-Fast det är ingen som frågar hur jag mår.
Jo du, Johanna, din arma stackare, mördare, manipulatör och lögnare, det finns åtminstone tre personer här som verkligen månar om din hälsa och vill att du ska få må så bra som möjligt. Alldeles oavsett allt elände och ond bråd död du iscensatt.
DET spelar ingen som helst roll för DU är den viktiga här, den det ska ömmas för.
Tycker 6nysningar, stativera och nopomil.
En
rättegång är till för alla att komma till tals, så även denna
tråd.
Hade du inte varit så "puckad" så hade du sett att jag och 6nysningar diskuterar olika aspekter men undantagsvis JM. Bemöt dessa sakligt om du klarar av. Jag utmanar dig verkligen.
Det krävs mycket av en försvarsadvokat som står ensam mot åkl och målsägarbiträden som jobbar mot. Nu har Jähresten
skämt bort hela åtalet idag skrev
Vallero och jag är benägen att inte bara hålla med. Vi såg det komma.
Du kan
begrava dig i JMs personlighet men den kommer lämnas utan avseende likaså MRs historier som bara är där för att sätta dit JM.
Så om du tror på anstiftan eller mord, vad bygger du det på?