Citat:
AM verkar stark som en prima ardenner trots vad hon fått gå igenom tack vare sin adhd-dotter eller vad fan nu JM har för dignos så jag tror att hon kommer att närvara om inte så känner MR andligen hennes närvaro efter idag och kommer att öppna sitt hjärta på vid gavel för att berätta allt han vet.
Ja,skall bli mycket intressant att höra MR i morgon.Efter så många månader i häktet,så är han drogfri för första gången på många år,och börjar förstå vidden av sitt handlande,och vilket sjukt förhållande han och JM haft.Hoppas han kommit till den punkten att han totalt lättar sitt hjärta och samvete,så vi får höra sanningen.
Av Johanna kommer vi aldrig att få sanningen tyvärr.
När man läser hennes förhör,så håller hon fast vid att hon aldrig dricker alkohol,utan endast vid enstaka tillfällen,andra vittnesmål i fupen och rättegången säger annat.
Skrev redan tidigt i tråden om att jag trodde hon var missbrukare,och det tror jag fortfarande.
Osäker på om hon missbrukat narkotika,fast med tanke på hennes promiskuösa leverne,så är det väl inte helt omöjligt att hon använt kokain t ex,det är ju en sexdrog,så kanske det kan vara en förklaring till att allt i hennes liv har eskalerat de sista åren.
Om det inte varit kokain,så har hon i vart fall druckit mycket bubbelvin,och ihop med diverse mediciner,så blir det ett blandmissbruk.
Hon tycks i alla fall få diverse mediciner nu i häktet,hon vet vad hon vill ha,och tycks få det också,så hon är nog fortfarande i en dimma till skillnad mot MR.
Kan omöjligt bara vara ADHD som gjort henne sådan här,,,.
UF nämnde idag att hon tyckte Johanna hade psykopatiska drag,och det ihop med ett blandmissbruk kanske gjorde att det hela eskalerade?
Känns väldigt ofärdigt med första delen av rättegången,helt övertygad om att JJ,JB och DB skulle kunna bringa klarhet i det hela.
De kanske är hotade också,JB har skyddad identitet,DB är skriven på en adress där han inte bor,men troligtvis är det någon slags undanmanöver,så de skall framstå som offer,precis som sin mamma,"äpplet faller inte långt från päronträdet".
Ja,ja,även om jag är frustrerad över första delen av rättegången,så ser jag fram emot morgondagens vittnesmål från MR.
En fråga,kommer MR att höras utan sin advokat?
men ändå uteblev hon från både IFs möte och möte med företagsmäklaren som skulle generera miljoner. Det finns ingen röd tråd om något pengamotiv längre men däremot en knäckt JM. Slipad och kall, manipulativ? Icke.
när hon sitter där och stöttar den kompanjon hon måste ha avskytt.
Hikes slog sönder den myten och det var en stor portion "SÅRAD" som hon ställdes till svars för att tidigare sagt att JM varit en guru, stark och bra med barnen.