2017-05-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
https://minfil.org/s8NbF9babd/preview.jpg
Tack snälla!

Men OJ. Hur reagerade advokaten sen när hon vände på huvudet och såg vad JM höll på med?
Citera
2017-05-15, 13:37
Medlem
Den 42-åriga kvinnan har frågor till sin mamma men dottern vill inte sitta kvar i medhörningsrummet. Hon vill möta sin mamma i rättssalen.
Åklagaren protesterar:
- Mamman kan inte prata fritt om hennes dotter är i rättssalen.

Nämnden går ut och överlägger.

Nu är rätten tillbaka och meddelar att 42-åringen blir kvar i medhörningsrummet.

Advokat Hikes vill veta på vilka grunder.
Domaren:
- De utvecklar jag inte.

Svt

Skönt.
Fuling av Johanna där.
Citera
2017-05-15, 13:48
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jäklar! Men undrar vad hon kommer att vinna på det... Att skriva att hon blivit huggen i ryggen (även om det kanske syftar på de händelserna efter gripandet) och något om att hon haft symptom på något (övergrepp?) redan i 6-årsåldern verkar ju än mer tala för att hon haft motiv
Senast redigerad av Mimur 2017-05-15 kl. 13:55.
Citera
2017-05-15, 13:50
Medlem
lasternassummas avatar
Dottern (AB) berättar nu att mamman uppmanat henne att åka till den 41-årige mannen, mitt i natten, och knacka på hans dörr.
"- När han öppnade skulle vi överfalla honom med ett baseballträ."

Vad tänkte du då?
"- Alltså, jag vet inte vad jag tänkte. Jag var nybliven mamma så jag hade annat att tänka på."

(SVT)

Citera
2017-05-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Meddelande från Johanna till pressen idag 15/5 innan dörrarna stängdes

Vet inte om det syftar på övergrepp, ADHD eller att hon är Psykopat?

Tack för bilden
Någon som kan uttyda vad hon skrivit efter 'Hon hatade mig o pappa.'? (det är omaskat men i mindre stil)
Citera
2017-05-15, 14:08
Medlem
AdFontess avatar
Jag får ett intryck som att den enda "förnuftiga" personen (rösten) är 42-åringens mamma, låter som att hon ville sätta mer gränser i deras relation som föräldrar till dottern, än att ständigt möjliggöra ett liv av lyx.

Jag får ett intryck som att pappan och 42-åringen hade en dysfunktionell relation, att gå in och hjälpa sin dotter ekonomiskt så mycket som han gjorde (med så mycket pengar) är inte helt "normalt". Det är bara tragiskt.

Tråkigt att höra att 42-åringens barn (dotter) ens funderade tanken om att döda maken, det visar hur mycket den här psykopatiska kvinnan har emotionellt skadat sina barn, att de för en ynka sekund trodde att ta en annans liv som ett förslag "värt att fundera över".
Citera
2017-05-15, 14:11
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Tack för bilden
Någon som kan uttyda vad hon skrivit efter 'Hon hatade mig o pappa.'? (det är omaskat men i mindre stil)
"Varför kunde inte mamma älska mig!"
Senast redigerad av KeithRichards 2017-05-15 kl. 14:20.
Citera
2017-05-15, 14:17
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Tack!

En annan motsägelse jag kom på: JM har sagt att hon gifte sig bara för att uppfylla föräldrarnas och omgivningens förväntningar. Blir ju lite ologiskt när giftermålet var superhemligt

Det syftar väl på hennes första äktenskap med MB?
Citera
2017-05-15, 14:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaria
Den 42-åriga kvinnan har frågor till sin mamma men dottern vill inte sitta kvar i medhörningsrummet. Hon vill möta sin mamma i rättssalen.
Åklagaren protesterar:
- Mamman kan inte prata fritt om hennes dotter är i rättssalen.

Nämnden går ut och överlägger.

Nu är rätten tillbaka och meddelar att 42-åringen blir kvar i medhörningsrummet.

Advokat Hikes vill veta på vilka grunder.
Domaren:
- De utvecklar jag inte.

Svt

Skönt.
Fuling av Johanna där.

Fy fan vad läskig kvinna alltså och så galet oförskämd att mot sin mors vilja, kräva att få sitta och stirra på henne medans hon ställer sina frågor
Skönt att den "gubben" inte gick hem...
Citera
2017-05-15, 14:21
Medlem
develis avatar
Man tror inte sina ögon när dottern berättar om sin mamma. Stackars barn.
Kan knappt förstå att det är att en mamma som ber sin dotter om dessa tjänster, även om man läst FUP. Det låter som siciliansk maffia i nån film...
Senast redigerad av develi 2017-05-15 kl. 14:24.
Citera
2017-05-15, 14:22
Medlem
[quote=AdFontes|60734423]Jag får ett intryck som att den enda "förnuftiga" personen (rösten) är 42-åringens mamma, låter som att hon ville sätta mer gränser i deras relation som föräldrar till dottern, än att ständigt möjliggöra ett liv av lyx.

Jag får ett intryck som att pappan och 42-åringen hade en dysfunktionell relation, att gå in och hjälpa sin dotter ekonomiskt så mycket som han gjorde (med så mycket pengar) är inte helt "normalt". Det är bara tragiskt.
QUOTE]

Curlingföräldrar finns det ju överallt. Behöver inte vara direkt dysfunktionellt för det.
Citera
2017-05-15, 14:24
Medlem
Pethuglins avatar
Hur kommer det sig att JM får fritt vifta med sina meddelanden till pressen?
Här för andra gången idag.
http://www.bilddump.se/bilder/20170515142336-192.176.48.160.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in