Citat:
Ursprungligen postat av
AnybodyOutThere
Det här är en av de mest korkade kommentarer jag hört...
"Det som är mer intressant är varför jag och så många med mig finner denna kvinna så djupt fascinerande". http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0RqV0/jag-kan-inte-lata-bli-att-fascineras-av-arboga-kvinnan
Den fascinerande kvinnan är en tvättäkta psykopat. Få finns det men psykopater är inte ett dugg fascinerande...
Omg..
Citat:
Vem har inte drömt om att släppa taget ibland? Strunta i konventioner, plikter och ansvar och bara göra det som faller en in för stunden? Kosta vad det kosta vill i pengar, brända broar och förstörda relationer. Om att våga utan att tänka ”men oj, så får man väl inte göra”. Fast man vågar ju aldrig, som tur är. Men Arbogakvinnan vågar.
Inte fan i helvete drömmer en normal människa om vad denna narcissistiska megastolle ägnat sig åt.
Varenda jävla grej hon utsatt barnen för väcker total avsky, ett missfoster till mor.
Alla hennes mordiska önskningar går som en röd tråd från tiden med Aki och framöver.
-..Från soffor, handgranater, fixa indiern de arrenderade av, misstanke om förgiftning/droger, önskemål om pistoler, bränna inne föräldrarna i Granliden, sexfilm med misshandel och prissatta huvuden till mord på föräldrarna.
Hade hon fått fortsätta fritt hade hon väl landat som Sveriges motsvarighet på Griselda Blanco.