2016-08-09, 14:11
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tvärtom, det är en ohämmad och okontrollerbar kärlek för de kvinnliga formerna och dess väsen.
Det är bara jobbigt man känner att det är jobbigt att se för kvinnlig ut.
Man kan inte respektera någon som ser ut som en kvinna, det är bara utseende
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-08-09 kl. 14:16.
Citera
2016-08-09, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Vilken källa har du för det om du inte är ironisk?
Afghaner har en kvinnosyn som att de är lägre än boskap

Jo, men det är väl just det fysiska som den ohämmade kärleken handlar om. Men ok, jag skrev väsen där också, men det var mest för att det skulle låta lite mer poetiskt.
Citera
2016-08-09, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Det är bara jobbigt man känner att det är jobbigt att se för kvinnlig ut.
Man kan inte respektera någon som ser ut som en kvinna, det är bara utseende

Måste vara skönt att klä sig i niqab, aldrig behöva tänka på vad man ska ha på sig.
Citera
2016-08-09, 15:18
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Måste vara skönt att klä sig i niqab, aldrig behöva tänka på vad man ska ha på sig.
Ja det är säkert jätte skönt. Men det är ju tvång inte något "nu behöver jag inte"
Citera
2016-08-09, 15:22
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Jo, men det är väl just det fysiska som den ohämmade kärleken handlar om. Men ok, jag skrev väsen där också, men det var mest för att det skulle låta lite mer poetiskt.

Jag gillar dig, men kärlek är omsesidig, och taffsande inte ömsedigt. Du gör samma fel som feministerna och tror att alla är lika.

Är det även den ohämmade kärleken som får tre män att gruppvåldta en liten get? Något som fastnade på folm från en satelit och florerat på facebook? Folk kallas getknullare av en anledning.
Handlar det om den ohämmade kärleken till getter?
Och ja i afghanistan är kvinnor som getter ungefär.
Citera
2016-08-09, 15:22
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
varför då inte pinpointa manlighetskulturens dilemman?
Är väl så rätt in på grundproblemet som det går ann att komma.

Funderar ni feminister aldrig över varför en överväldigande majoritet av männen inte våldtar eller tafsar? Eller på vad det är för skillnad mellan de subgrupper män som begår relativt få övergrepp kontra de subgrupper som begår relativt många övergrepp? Vad kan man lära sig av detta tro? Ni är ju annars rätt intresserade (en del skulle använda ordet "besatta") av kulturella förklaringar, men här tycks det bestämt på förhand att skiljelinjen ska dras mellan gruppen "män" och "kvinnor". Detta trots att 99% av männen inte våldtar samt att kvinnor också begår sexuella övergrepp (och där mörkertalet för ex-vis tafsning sannolikt är rätt stort).
Citera
2016-08-09, 15:35
Medlem
nezzoms avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Ed_PrsvUX1U
Se,men ha gärna en spypåse i närheten,efteråt bör ögon och öron sköljas med handsprit.
Citera
2016-08-09, 15:37
Avslutad
Citat:
Jag gillar dig, men kärlek är omsesidig, och taffsande inte ömsedigt. Du gör samma fel som feministerna och tror att alla är lika.

Är det även den ohämmade kärleken som får tre män att gruppvåldta en liten get? Något som fastnade på folm från en satelit och florerat på facebook? Folk kallas getknullare av en anledning.

Aha, jo, den definitionen av kärlek får jag väl skriva under på, reviderar och kallar det för ohämmad förälskelse då. Nå, det var iaf bara ett försök att vara lustig.

Afghanistan är ett förjävla skumt land, först gömmer man undan kvinnorna, men då börjar man våldta pojkar istället när frustrationen eller vad det är tar överhanden. Men homosexuella, nä det är man då rakt inte.
Citera
2016-08-09, 16:07
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Funderar ni feminister aldrig över varför en överväldigande majoritet av männen inte våldtar eller tafsar? Eller på vad det är för skillnad mellan de subgrupper män som begår relativt få övergrepp kontra de subgrupper som begår relativt många övergrepp? Vad kan man lära sig av detta tro? Ni är ju annars rätt intresserade (en del skulle använda ordet "besatta") av kulturella förklaringar, men här tycks det bestämt på förhand att skiljelinjen ska dras mellan gruppen "män" och "kvinnor". Detta trots att 99% av männen inte våldtar samt att kvinnor också begår sexuella övergrepp (och där mörkertalet för ex-vis tafsning sannolikt är rätt stort).
Men ni ljuger ju bara.
Citera
2016-08-09, 16:25
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Gå in på NTU och kolla statistiken där för sexualbrott, är det närmsta vi kan komma faktiskt utsatthet. Antal anmälningar till polisen är helt enkelt inget bra mätvärde.
Och speciellt inte skulle jag påstå då det gäller saker som tafsningar, sexuella trakasserier på festivaler, krogliv, arbetsliv etc.
För 10 år sen så anmäldes inte sånt överhuvudtaget annat än till vakter möjligen.
Jag blev som 13-15 åring tafsad på regelbundet i skolan…gick inte ens gå till lärare med.

Fatta att vi lever i en tid där feminismen satt upp detta på en dagordning för vad det faktiskt är,
brott mot person, och inte som vad det var förr…."manlig uppvaktning".

Hur lägger jag ansvar på offren för terroristdåd?
Och var har jag skrivit att vi inte har problem med hederskulturer i Sverige?

Varför förnekar ni tokfeminister,vänstermuppar hysteriskt det faktum
som polisen som sedemera har erkänt, det är grupper ensamkommande flyktingbarn(män)
som begick övergreppen på festivalen We are stockholm.Och som fortsätter att trakassera kvinnor och tjejer på festivaler,
ändå ser ni inte vad som händer.
Man börjar fundera om era konton egentligen är propagandakonton.
Som ska kratta manegen för massinvasion av invandrare,som dessutom
iFagersta hade fått nybyggda boenden som tydligen var så dåliga att man demonstrerade
och ville ha bättre.
Finns inte en chans att människor som flytt ifrån ett krig börjar klaga på NYPRODUCERADE bostäder
Senast redigerad av nezzom 2016-08-09 kl. 16:28.
Citera
2016-08-09, 16:33
Medlem
nezzoms avatar
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=0eI7HA_NQZM
Dom gillar åsnor med
Citera
2016-08-09, 16:59
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
https://www.youtube.com/watch?v=0eI7HA_NQZM
Dom gillar åsnor med

Jag vill inte se, men det är ju poängen.
Merapi skrev att det inte kommer bli svårare med afghaner, det kommer bara ta lite mer tid och resurser. Jag tror inte hon har en aning om vad hon har tagit på sig...

Men vi i Sverige har kanske också en tradition att våldta våra boskap.

Eller nej - just ja - det har varit förbud för män att sköta djur här i Sverige. Det var pigorna som skötte lagårn.

Och tidelag är förbjudet. Sprid heller inte sådana länkar, de hamnar bara hos sodomisterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in