Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag funderade själv på detta tidigare och gjorde ett test för några år sedan - jag skapade ett trollkonto (OppetSinne) och spelade fullständig foliehatt och försökte framförallt hitta på egna totalt vansinniga trådar/teorier för att se om andra foliehattar skulle haka på. Jag blev ganska förvånad över mottagandet av foliehattarna - även om de inte alltid hängde på mina teorier så skickade de en del PM och uppmuntrande ord, de ville ge mig orgoniter etc och var alltid väldigt vänliga. Min slutsats blev att de nog har bra mycket bättre sammanhållning än vi skeptiker - de gav ett ganska mysigt (om än vansinnigt emellanåt) intryck helt enkelt.
Märkligt.
För jag har ju aldrig blivit erbjuden några "orgoniter", och inte heller några andra erbjudande i "new age-väg".
Och jag är ju ändå - som du själv (et al) kallat mig vid otaliga tillfället - forumets största foliehatt ...
Så jag tycker att jag borde väl vara den allra förste de skulle ge sig tillkänna för och börja erbjuda mig allt möjligt från gratis curry-stuvningar till seanser och medium och så vidare.
Visst, jag brukar med jämna mellanrum få PM från användare som säger att de uppskattar vad jag skriver i olika trådar, men jag har sällan - om någonsin - fått något sådant beröm från "foliehattar" faktiskt.
Inte vad jag kan minnas iaf.
Så jag undrar vad det egentligen var du utgav dig att vara på det där kontot, eftersom du fick alla dessa erbjudandena.
Det var väl inte så att du låtsades att du var en Tjej ? =)