2016-08-01, 11:49
Medlem
nickomyras avatar
Är singel .. så ja jag dejtar runt lite .. Svårt det där med att hitta nåt seriöst o bra .

Men två av dem .. Jag kan inte sätta fingret på det .. men får bara vibbar att de håller på med något .. Båda jobbar , den ena e chef .. den andre har eget .
Men de är så otroligt på ibland .. hör av sig jättemkt .. och kan sedan bara `försvinna ` för att sedan komma tillbaka höra av sig mkt , vara jättepå, och vara så olika till sättet . Som den ena har skickat så mkt gulligt o fint o för att nästa dag , bara vara dominant o skriva kåt-saker.

Sedan har det hänt med båda .. att vi smsat o ska ses , men sedan ett par tim sedan när man är påväg nästan o ska bara höras lite närmare om vilken tid och så , då svarar de inte .
Och en gång skulle vi ses hemma & visste jag var påväg , hördes påvgen dit , jag kommer fram , inget svar ang portkod , tänkte att detta är bara nåt sätt att förnedra .. men då har * toksomnat ..

Och kunde vara så att de dejtar massor .. fick nån annan att träffa , vill ha bekräftelsen ..

Men näe , känns som dom e två olika personligheter eller vad man ska säga . Får inte grepp på dem överhuvudtaget . Så kan det vara som jag tror ? Att de håller på med droger .. därav så till o från ?
Citera
2016-08-01, 12:07
Medlem
note-its avatar
OK, det enklaste svaret jag kan ge är om någon är intresserad av at träffa just dig, då blir det så. Då blir det inga konstigheter eller tok-insomningar.
Citera
2016-08-01, 12:30
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
OK, det enklaste svaret jag kan ge är om någon är intresserad av at träffa just dig, då blir det så. Då blir det inga konstigheter eller tok-insomningar.

Även under droger menar du ?

Fast jag vet en kompis , eller bekant , som var / är intres .. Och i början förstod jag mig inte på det där beteendet .. * var oxå så otroligt till & från , hörde av sig & var på på , kunde ringa dagtid & lät helt klar .& kall Och ibland älskade mig , Men ändå nåt som inte stämde .. Och just för att han ibland var just så på dagtid / veckodagar så kopplade jag faktist aldrig . Ja jag e väl lite naiv , kommer fr småstad & i mina kretsar förekom inte droger ..

Men idag vet jag ju att * är riktigt nere i skiten , hade toppjobb & allt , lät inte påverkarkad ( som jag gör Ibl efter nåra glas ) men vet inte tag att * hade tagit nåt många ggr av de ggr jag trodde nykter .

Så därför jag misstänker det är samma med dessa ...

Även om man inte e spec intresserad , borde man vilja hålla sig vaken 20 min för ett ligg . Eller
Citera
2016-08-01, 12:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Även under droger menar du ?

Fast jag vet en kompis , eller bekant , som var / är intres .. Och i början förstod jag mig inte på det där beteendet .. * var oxå så otroligt till & från , hörde av sig & var på på , kunde ringa dagtid & lät helt klar .& kall Och ibland älskade mig , Men ändå nåt som inte stämde .. Och just för att han ibland var just så på dagtid / veckodagar så kopplade jag faktist aldrig . Ja jag e väl lite naiv , kommer fr småstad & i mina kretsar förekom inte droger ..

Men idag vet jag ju att * är riktigt nere i skiten , hade toppjobb & allt , lät inte påverkarkad ( som jag gör Ibl efter nåra glas ) men vet inte tag att * hade tagit nåt många ggr av de ggr jag trodde nykter .

Så därför jag misstänker det är samma med dessa ...

Även om man inte e spec intresserad , borde man vilja hålla sig vaken 20 min för ett ligg . Eller

Så som du skriver får man intrycket av att det är du som går på droger. Vad skriver du egentligen människa?
Citera
2016-08-01, 12:57
Medlem
Tinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Så som du skriver får man intrycket av att det är du som går på droger. Vad skriver du egentligen människa?
+1
Citera
2016-08-01, 13:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd

Nej då Jag brukar kunna formulera mig rätt bra skriftligt , men stressar på jobbet , svarar på kik & kände att jag måste svara här samtidigt ! Sorry
Citera
2016-08-01, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej då Jag brukar kunna formulera mig rätt bra skriftligt , men stressar på jobbet , svarar på kik & kände att jag måste svara här samtidigt ! Sorry

Du frågar om droger.. kaffe, tobak,alvedon osv.
DROGER Är substanser som har psykologiskt effekt.
Citera
2016-08-10, 13:43
Medlem
Nog kan det vara ett tecken. När jag håller på friskt undviker jag förvisso både att träffa och skriva till folk.

Men det är nog just det anhöriga märker, att jag inte svarar när de ringer osv.

Dock är det långt ifrån enda anledningen till att man inte svarar och eftersom jag är fysiskt beroende av div tabletter så är det nästan vanligare att jag agerar så när jag inte tar något...

Ingen märker ju om jag tar mina benzo men de dagar jag minskat dosen eller helt undvikit den har det hänt att folk anklagar mig för att vara påverkad.

Hur som haver är det du skriver mer vaga tecken men oavsett vad orsaken är så borde du kanske fundera på om du vill satsa på dessa märkliga typer...
Senast redigerad av Phailure 2016-08-10 kl. 13:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in