Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-21, 17:00
  #1081
Medlem
BluesCluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooOldForThis
Jag ramlade in på hennes Instagramkonto där hon presenterar sig som "Lic Personal Trailer". Är det en freudiansk felskrivning? Antagligen vill hon förmedla att hon är personlig tränare, men trailer (trash) stämmer betydligt bättre in på hennes livsstil.

Hahahahahahaahahaha! Helt rätt!
Citera
2018-04-23, 15:57
  #1082
Medlem
brianmolkos avatar
Skulle nog hellre äta hennes piller än köttet den 22 april i bloggen som ser bränt ut
Citera
2018-04-23, 16:38
  #1083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Skulle nog hellre äta hennes piller än köttet den 22 april i bloggen som ser bränt ut
Gör inte det för guds skull, du kan dö kräkdöden.. Skojar inte. Någon tog reda på innehållsdeklaration och skrev den i hennes blogg, jag hade beställt en burk av hennes piller men ångrade mig när jag läste det personen skrev. Det går inte att få telekontakt med någon levande människa på skip Nutrion i Sthlm elr: Skip AB i Ulrisehamn, man kan maila fast man får inget svar, hur oseriöst som helst verkar detta vara!
Nä My Martens har jag tappat respekten för totalt.
Tyckte så synd om henne för nåt år sen när alla kändisarna var på henne och anklagade för att sen dra sig undan och sky henne som pesten..
Nu börjar jag undra om dom kanske hade rätt ändå..
Citera
2018-04-23, 19:07
  #1084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Gör inte det för guds skull, du kan dö kräkdöden.. Skojar inte. Någon tog reda på innehållsdeklaration och skrev den i hennes blogg, jag hade beställt en burk av hennes piller men ångrade mig när jag läste det personen skrev. Det går inte att få telekontakt med någon levande människa på skip Nutrion i Sthlm elr: Skip AB i Ulrisehamn, man kan maila fast man får inget svar, hur oseriöst som helst verkar detta vara!
Nä My Martens har jag tappat respekten för totalt.
Tyckte så synd om henne för nåt år sen när alla kändisarna var på henne och anklagade för att sen dra sig undan och sky henne som pesten..
Nu börjar jag undra om dom kanske hade rätt ändå..

Vad för hemskt stod det i innehållsdeklarationen då???
Citera
2018-04-23, 19:45
  #1085
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad för hemskt stod det i innehållsdeklarationen då???

Bl.a. Chlorella.

Läs inlägg 1072 i tråden.
Citera
2018-04-24, 12:03
  #1086
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Gör inte det för guds skull, du kan dö kräkdöden.. Skojar inte. Någon tog reda på innehållsdeklaration och skrev den i hennes blogg, jag hade beställt en burk av hennes piller men ångrade mig när jag läste det personen skrev. Det går inte att få telekontakt med någon levande människa på skip Nutrion i Sthlm elr: Skip AB i Ulrisehamn, man kan maila fast man får inget svar, hur oseriöst som helst verkar detta vara!
Nä My Martens har jag tappat respekten för totalt.
Tyckte så synd om henne för nåt år sen när alla kändisarna var på henne och anklagade för att sen dra sig undan och sky henne som pesten..
Nu börjar jag undra om dom kanske hade rätt ändå..

Hm kanske är yttepytte lite i ?
Som någon juice med kaktussaft i som var några droppar i trots de basunerade ut det som cactus på flaskan.
Citera
2018-04-24, 12:13
  #1087
Medlem
Mys dåliga bemötande på hennes blogg när hon frågor är fruktansvärt likaså när hon hänger ut namn, mailadress, IP adress osv med nya lagen är hon snart körd
Citera
2018-04-24, 13:06
  #1088
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Mys dåliga bemötande på hennes blogg när hon frågor är fruktansvärt likaså när hon hänger ut namn, mailadress, IP adress osv med nya lagen är hon snart körd

Den lagen kontrar mot näthatslagen ?
Citera
2018-04-24, 14:30
  #1089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Den lagen kontrar mot näthatslagen ?

I maj träder dataskyddsförordningen i laga kraft.
Citera
2018-04-24, 15:08
  #1090
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
I maj träder dataskyddsförordningen i laga kraft.


Men näthat och hot osv är väl också förbjudet ?
Citera
2018-04-24, 15:38
  #1091
Medlem
Som jag förstått är de kvar.
Citera
2018-04-24, 16:55
  #1092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Bl.a. Chlorella.

Läs inlägg 1072 i tråden.

Men Chlorella är inte dåligt. Det är bland det mest näringstäta man kan äta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback