2018-04-14, 23:49
Medlem
Omg 😂😂 tillverkas de i samma humbug-fabrik som hennes kompis Bobbys placebopiller?
Citera
2018-04-15, 07:26
Medlem
Det är märkligt att My inte är snyggare i håret när hon är så ofta hos frisören och gör kostsamma hårbehandlingar. Dålig reklam för Bobby kan man tycka.
Vad är det för humbug med grönsakskapslar?
Stackars My lär inte bli mäklare på bra länge. Det tycks ta mycket tid för henne att inhämta kunskap.
Citera
2018-04-15, 16:11
Medlem
Jag kunde inte låta bli att kolla vad dessa fantastiska piller innehåller. Broccoli, spenat osv, men även chlorella. Eftersom jag inte hade en aning om vad chlorella är, har aldrig sett det på grönsaksavdelningen i en affär... , så googlade jag. Det är en alg som verkar ge många helt underbara biverkningar, kräkningar, diarre, illamående, gaser. Dess positiva effekt är att den är utrensande. Ja, uppenbarligen!!! Grattis till alla som glatt kommer trycka i sig dubbeldos för snabbare effekt! Ser fram emot när det börjar komma frågor i bloggen.
Citera
2018-04-15, 18:21
Medlem
Som hon i vanlig ordning kommer att nonchalera så gott det går. Men tack för tipset! Beställde faktiskt en burk, den får gå i retur omgående.
Citera
2018-04-16, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barium
Jag kunde inte låta bli att kolla vad dessa fantastiska piller innehåller. Broccoli, spenat osv, men även chlorella. Eftersom jag inte hade en aning om vad chlorella är, har aldrig sett det på grönsaksavdelningen i en affär... , så googlade jag. Det är en alg som verkar ge många helt underbara biverkningar, kräkningar, diarre, illamående, gaser. Dess positiva effekt är att den är utrensande. Ja, uppenbarligen!!! Grattis till alla som glatt kommer trycka i sig dubbeldos för snabbare effekt! Ser fram emot när det börjar komma frågor i bloggen.
Ja dööör så roligt😂😂 en bunt köpta influencers med såriga rumpor coming up👌
Citera
2018-04-16, 08:25
Medlem
pixiewings avatar
Jag älskar hennes spydiga svar i kommentarerna och ständiga gliringar mot MG....

Nej hon är inte alls bitter kära My 🙄
Citera
2018-04-16, 12:50
Medlem
Jag håller med! Roande att läsa hennes kommentarer och lögner! Kan verkligen inte förstå att ett hälsoföretag vill ha henne som ambassadör och ännu mindre låte henne ha ett eget kosttillskott.. visst verkar hon behöva vitaminer för hon ser allt annat än pigg ut men alla normala människor bör ju förstå att hennes hektiska vardag med extrem mkt inbokat i kombination med mkt tid avsatt för träning/lååånga promenader mm istället bryter ner kroppen! Vila och återhämtning har hon noll förståelse för.. och vilken inre stress och ångest hon måste vara fylld av varje dag när hon ständigt lusläser alla kommentarer och sedan lägger tid på att svara.. ger ju inte direkt positiv energi! Som någon ovan skrev.. med tanke på hur mkt tid och även pengar hon lägger på hår, naglar och kosttillskott (sponsrat eller inte sponsrat) så borde hon se skitsnygg ut men istället ser hon så sliten ut.. kändisfrisör eller inte verkar inte spela någon roll alls.. Fattar inte hur hon orkar hålla på med allt upprepande av samarbeten, erbjudanden osv på Bobbys superhair osv.. fan! Börja gå hos en billigare frisör, betala för dig och få istället mer tid över till annat! Det går att rensa så mkt för att frigöra tid och minimera stress, men vill man inte göra en förändring ska man heller inte klaga! Alla människor har samma tid och man väljer själv hur man vill spendera den.. I mina ögon har hon inte alls fokus på sin son! Stackars barn som varje dag måste ställa upp på bilder hit och dit och har en mamma som inte är närvarande utan helt och hållet har fokus på sociala medier osv.. kanske inte jämt men ofta med tanke på hur mkt hon kommenterar när folk skriver ngt..
Citera
2018-04-16, 13:05
Medlem
pixiewings avatar
Håller med dig om stackars sonen!
Har ni även noterat hur mycket Jonas verkar hata att bli fotad och framförallt filmad?
Det är som om hon jagar honom med telefonen....
Förstår inte hur han står ut med hennes agerande.
Citera
2018-04-16, 13:22
Medlem
Fast samarbeten med My har kraftigt minskat, glans dagarna verkar vara över. Det är endast samarbete med hennes vänner nu Bobby och Anneli på inreda, går inte så bra tydligen och snart finns det inga pengar vad ska hon då göra?
Citera
2018-04-16, 19:16
Medlem
Alla dessa träningskampanjer som ändå inte mynnar ut i något. Man blir bara trött när man ser My i illasittande träningskläder. Om hon nu ska satsa på samarbeten kanske något som inte är så uttjatat och förenat med så många misslyckanden.
Citera
2018-04-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Håller med dig om stackars sonen!
Har ni även noterat hur mycket Jonas verkar hata att bli fotad och framförallt filmad?
Det är som om hon jagar honom med telefonen....
Förstår inte hur han står ut med hennes agerande.
Tror det tar slut inom sex månader...
Citera
2018-04-19, 14:50
Medlem
TooOldForThiss avatar
Jag ramlade in på hennes Instagramkonto där hon presenterar sig som "Lic Personal Trailer". Är det en freudiansk felskrivning? Antagligen vill hon förmedla att hon är personlig tränare, men trailer (trash) stämmer betydligt bättre in på hennes livsstil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in