2016-10-19, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Du kanske skulle testa att läsa det jag har skrivit så hade du sluppit skriva det här inlägget där du framstår som rätt...tja, som om du inte förstår så bra.

Citat:
Gammeltanterna verkar vilja kliva över lik för att krossa My och mobbing är dom bara emot om det drabbar dom själva. Dags att bojkotta alla företag som ingår samarbeten med tanterna som inte AKTIVT och ÖPPET tar avstånd från detta?
Bra idé
Citera
2016-10-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediumrare
EXAKT.

Jag skiter i om hon mördat någon. Det som är sjukt nu är er maniska jakt på en människa.
Sjukt.
Riktigt riktigt illa.
Håller med!
Citera
2016-10-19, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Jag ställer några frågor och du kommer med grova personangrepp? Ja, du verkar verkligen vara en god människa.
Och du anklagar mig för att vara besatt på grunder du inte ens förstår. Det är okej tycker du?
Citera
2016-10-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediumrare
EXAKT.

Jag skiter i om hon mördat någon. Det som är sjukt nu är er maniska jakt på en människa.
Sjukt.
Riktigt riktigt illa.

Vad består den maniska jakten av? Kan någon svara utan att börja bli respektlös?
Citera
2016-10-19, 15:17
Medlem
Citat:
Och du anklagar mig för att vara besatt på grunder du inte ens förstår. Det är okej tycker du?

Du verkar inte kunna ta till dig att My genom sitt agerande gjort många människor ledsna. Därmed inte sagt att det är okej att smutskasta henne inför SATS etc. Det är för jävligt. Där är vi överens.
Citera
2016-10-19, 15:19
Medlem
Citat:
Vad består den maniska jakten av? Kan någon svara utan att börja bli respektlös?
såklart du inte förstår det. Rekommenderar dig att FÖRST läsa vad som skrivits innan du vurpar vidare.
Citera
2016-10-19, 15:20
Medlem
Citat:
Du har hittills skrivit 42 inlägg i denna tråd om jag räknade rätt, ditt första inlägg gjorde du i augusti och du menar på allvar att du inte kan utläsa någon som helst "jakt" drev, och mobbing mot henne??? Har man deltagit i denna tråd så framkommer det i övriga inlägg information om att även andra bloggare med jämna mellanrum drar upp insinuationer och på så vis spär på ryktesspridningen.
Citera
2016-10-19, 15:28
Medlem
Citat:
Du verkar inte kunna ta till dig att My genom sitt agerande gjort många människor ledsna. Därmed inte sagt att det är okej att smutskasta henne inför SATS etc. Det är för jävligt. Där är vi överens.
Skämtar du med mig eller?
Citera
2016-10-19, 15:30
Medlem
Citat:
såklart du inte förstår det. Rekommenderar dig att FÖRST läsa vad som skrivits innan du vurpar vidare.

Du vinner. Du för för briljant och god för mig.
Citera
2016-10-19, 16:39
Medlem
Morriisss avatar
Men kära nån... vilket kackel om MM:s vara el icke vara... kan vi inte allihopa enas om att vi är oense. Man måste inte tycka lika här inne och man behöver inte dumförklara någon som inte håller med!

Antingen så gillar man MM el så gör man det inte, smaken är som baken delad
Citera
2016-10-19, 19:00
Medlem
Hetsen o jakten ökade iaf markant de senaste dagarna då många "nya" tillkommit i tråden.
Jisses!
Citera
2016-10-19, 19:16
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Hetsen o jakten ökade iaf markant de senaste dagarna då många "nya" tillkommit i tråden.
Jisses!

Håller med!
Detta ÄR en skvallertråd om MM och då förekommer kanske oangenäm info som alla kanske inte gillar att läsa... Är man av den känsliga naturen så kanske man helt enkelt ska sluta läsa här inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in