Citat:
Ursprungligen postat av
Vinkelhake
Jag fick cancer. När den väl var konstaterad fick jag en vårdplan/behandlingsplan.
Då blev röntgenläkare, onkolog och ett par kirurgläkare inblandade. Förutom kirurgläkaren träffade jag inte de andra men de hade sina onkologkonferenser.
Vårdplaner innehöll planering av röntgen, provtagningar, operation och uppföljning.
Verkligen inget som togs upp av något team innan diagnos.
Det enda jag kan tänka mig, är att hennes "team" helt enkelt är ett samordningsmöte, med alla inblandade i Mytomanens liv, tex försäkringskassan pga sjukpenning
Socialtjänsten pga Lilleman
Psykiatri pga My
Läkare och Sköterskor pga provtagningar kopplade till psykmedicinering och även sköldkörteln, nu även bortopererade fettknölar..mer lämpligt att benämna det så, än att göra inlägg om cancer och bygga ett luftslott, hur nu någon frisk människa i sin vildaste fantasi kan tänkas vilja drabbas av cancer. Men det är just det, att Mytomanen inte är frisk. Hennes bff tooket, har hon efterapat på senaste tiden, genom att lägga upp bilder på sig själv med bebis i famnen, vänner, rå om varandra på hotell och ömhetsbevis i form av heta kyssar och närhet😬