2022-07-08, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag fick cancer. När den väl var konstaterad fick jag en vårdplan/behandlingsplan.
Då blev röntgenläkare, onkolog och ett par kirurgläkare inblandade. Förutom kirurgläkaren träffade jag inte de andra men de hade sina onkologkonferenser.
Vårdplaner innehöll planering av röntgen, provtagningar, operation och uppföljning.
Verkligen inget som togs upp av något team innan diagnos.
Det enda jag kan tänka mig, är att hennes "team" helt enkelt är ett samordningsmöte, med alla inblandade i Mytomanens liv, tex försäkringskassan pga sjukpenning
Socialtjänsten pga Lilleman
Psykiatri pga My
Läkare och Sköterskor pga provtagningar kopplade till psykmedicinering och även sköldkörteln, nu även bortopererade fettknölar..mer lämpligt att benämna det så, än att göra inlägg om cancer och bygga ett luftslott, hur nu någon frisk människa i sin vildaste fantasi kan tänkas vilja drabbas av cancer. Men det är just det, att Mytomanen inte är frisk. Hennes bff tooket, har hon efterapat på senaste tiden, genom att lägga upp bilder på sig själv med bebis i famnen, vänner, rå om varandra på hotell och ömhetsbevis i form av heta kyssar och närhet😬
Citera
2022-07-08, 12:04
Avslutad
På måndag eller tisdag kan vi räkna med att hon skriver autografer igen till sig själv och låtsas skicka iväg. Hon ska nämligen gå på 90-tals fest i helgen. Där blir hon ju inspirerand och kommer på att hon måste ju också vara idol och skriva autografer. På story nu är hon som en smilfink som kvittrar falskt🌵
Citera
2022-07-08, 22:32
Medlem
My har lagt upp en re-post på stories och jag är lite fundersam kring vad som hänt runt hennes midja? Är det hennes väninna som… ”förbättrat” lite?

https://ibb.co/SDSn7ww
Citera
2022-07-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
My har lagt upp en re-post på stories och jag är lite fundersam kring vad som hänt runt hennes midja? Är det hennes väninna som… ”förbättrat” lite?

Men hjälp 😂😂😂😂
Citera
2022-07-08, 23:04
Medlem
TPLs avatar
Se stories. Idioten hade fönstret öppet när det ösregnade och haglade. Fullt av vatten på fönsterbrädan.
Hon borde ha nån form av övervakare.

Hon har gymmat idag. Helkroppsövningar som uppmjukning. Flyttar en rundstav fram och tillbaka, knackar den i golvet lite. Måste vara jobbigt.
Citera
2022-07-09, 07:19
Medlem
"Outfit: @Wallderinska Lika snyggt på gymmet, på PW på möte ... och på festival"
Är det verkligen det My?

Säger inte att hon behövde kommit i kläder som skriker 90talet men träningskläder, verkligen? Äger människan inte jeans och en tröja?

Skulle hon stötta J backstage denna helgen också? Om hon gör det, blir det träningskläder igen tror ni?
Citera
2022-07-09, 07:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit

Hahaha….. vad ÄR detta?
Citera
2022-07-09, 13:09
Avslutad
Hur många ggr har vi inte sett Mytomans skrev? Ingen pt i hela världen har den ställning som hon har på sin senaste instagrambild. Tror hon vill vara sexig. Bättre hon tog ett dusch än att lägga ut en sådan pinsam bild. Och det hon skriver visar återigen att hon är ego. Hon går omkring barfota och sprider fotvårtor och baciller. Tänk om hon skulle få in en klient där. Risken är inte stor förstås.
Citera
2022-07-09, 19:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hur många ggr har vi inte sett Mytomans skrev? Ingen pt i hela världen har den ställning som hon har på sin senaste instagrambild. Tror hon vill vara sexig. Bättre hon tog ett dusch än att lägga ut en sådan pinsam bild. Och det hon skriver visar återigen att hon är ego. Hon går omkring barfota och sprider fotvårtor och baciller. Tänk om hon skulle få in en klient där. Risken är inte stor förstås.
Usch. Nu har jag sett skrevbilden.
Vilken ställning blir det nästa gång? Konstig träning när hon inte ens blir svettblank. Det verkar mest handla om att visa upp olika kläder.
Citera
2022-07-09, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Usch. Nu har jag sett skrevbilden.
Vilken ställning blir det nästa gång? Konstig träning när hon inte ens blir svettblank. Det verkar mest handla om att visa upp olika kläder.
Nu är hon i Gävle. Går hon på något uppiggande medel? Hon är nöjd nu när hon kan fota sig med dom så kallade artisterna. Det är stort för henne. Det var hon, Jonas och en manager i bilen till Gävle. Så Linda åkte väl i en annan bil. Efter detta ska paret åkta till Jonas mamma och bli omhändertagna. Arma kvinna, det borde ju vara tvärtom. Hon skulle ta Jonas pappa med sig och åka till Täby och bli ompysslade.
Citera
2022-07-10, 02:28
Avslutad
Återigen kan man se Jonas LE på foto med någon annan … Det gör han inte på hennes foton inte.
Citera
2022-07-10, 02:30
Avslutad
Det gäller att hålla koll på vilket konto man är inloggad på.
https://postimg.cc/gallery/XFgbJ3C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in