2025-07-26, 13:23
Medlem
Men alltså jösses! Vilken video. Ok jobbigt med en stalker, vi fattar. Men att hon levt i skräck, förlorat år med sin son, va fan, nu får hon ge sig. Hon har väl nångång för längesen nämnt nån stalker, typ som ringt henne.. men hon förstorar och ältar något så kopiöst. Hon hade väl krångel med många redan när hon bodde på Öland?!

Kan det vara så att hon själv bidrar till att alltid och ständigt hamnar i konflikt, eller tror hon på riktigt att hon är ett offer i allt?

Starkare än nånsin, Aldrig tagit ut sig på detta sätt, hjälp av ett helt team i många år, återhämtning, ta hand om sig själv, balans, krasch på krasch, se mig, se mig, se mig… jada jada jada

Huuur orkar hon tjata om samma sak år efter år
Citera
2025-07-26, 13:49
Medlem
TPLs avatar
"Jag har försökt allt: tagit bort sociala medier, ändrat strategi – inget hjälpte "

När tog hon bort sociala medier? När hon slutade använda sonens och hundarnas konton?

Har hon rätt att använda all den musik hon lägger på sina stories? Vet att flera Youtubers fått videos borttagna och fått redigera bort musiksnuttar innan videon kunnat läggas upp igen. My mal på musik varje dag.
Senast redigerad av TPL 2025-07-26 kl. 13:57.
Citera
2025-07-26, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chyl
Men alltså jösses! Vilken video. Ok jobbigt med en stalker, vi fattar. Men att hon levt i skräck, förlorat år med sin son, va fan, nu får hon ge sig. Hon har väl nångång för längesen nämnt nån stalker, typ som ringt henne.. men hon förstorar och ältar något så kopiöst. Hon hade väl krångel med många redan när hon bodde på Öland?!

Kan det vara så att hon själv bidrar till att alltid och ständigt hamnar i konflikt, eller tror hon på riktigt att hon är ett offer i allt?

Starkare än nånsin, Aldrig tagit ut sig på detta sätt, hjälp av ett helt team i många år, återhämtning, ta hand om sig själv, balans, krasch på krasch, se mig, se mig, se mig… jada jada jada

Jag säger desamma
Ja hon ser det väl inte så,
att hon själv har huvudrollen…
Hon är ett offer
Och alla ”dumma” elaka på fb
Bara detta att vara totalt skrupelfri är ju en varningsklocka!
Hemskt!
Citera
2025-07-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Jag har försökt allt: tagit bort sociala medier, ändrat strategi – inget hjälpte "

När tog hon bort sociala medier? När hon slutade använda sonens och hundarnas konton?

Det är bara fabler (hennes verklighet ligger utanför den övriga sfären) och lögner hela hela tiden…
Fruktansvärt beteende, som aldrig tycks sina.
Citera
2025-07-26, 15:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chyl

Det känns typ så.

När My var yngre räckte det säkert med att börja gråta.
Då blev allt förlåtet.
När hon gråtit ut tillräckligt många gånger, slutade kanske folk lyssna på henne?

Men nu har hon ju en stalker att skylla allting på!
Ett förtvivlat gråt kanske kan funka, ännu en gång?
Senast redigerad av osnuten 2025-07-26 kl. 15:26.
Citera
2025-07-26, 17:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Har hon rätt att använda all den musik hon lägger på sina stories? Vet att flera Youtubers fått videos borttagna och fått redigera bort musiksnuttar innan videon kunnat läggas upp igen. My mal på musik varje dag.

Ja, hon får använda viss musik som tydligen finns i något "kartotek" över "fri musik". Annars så ska hon ansöka.
Tycker skatteverket skall ta en titt på My Martens oförmåga till att redovisa sin inkomst. Jag är helt övertygad om att hon fått betalt för att sitta där i vid Mikes gym och "gråta."
Citera
2025-07-26, 17:32
Medlem
MaeWests avatar
My Martens är en offervampyr. Suger sig fast med att "det är synd om henne" Hon behöver den uppmärksamhet det här med stalkern ger henne. Hon blir "speciell". Sedd. Omhuldad. Ja, kanske tom "älskad".

Stalkerns närvaro i hennes liv använder My Martens som en form av kompensation för hennes ruttna barndom. Tyvärr, så "väljer" folk runt henne att gå på finten. My njuter. My lever. My får styrkekramar, hjärtan, kan ducka det riktiga livet.

Att My troligtvis även har en narcissistisk personlighet, där hon sätter sig själv och sina behov främst, gör ju inte det här enklare. För hon gråter över att inte få mer respons än vad hon får. Hon gråter för hon har lärt sig att DÅ blir hon speciell.

Gråten är över att hon måste ge en knorr till det här. Så...vad är på gång i Mys liv, som nu behöver döljas bakom den här jävla stalkern som fan-i-mig verkligen jobbar arschlet av sig i sin iver att stalka My och alla som My kommer i kontakt med.

Något är det, eftersom nu My, precis som hon Blondin-Bella brukade/brukar göra...konstruerat ett nytt excel-ark i att rikta fokus på något.

OCH NÄR vågar sig någon på att verkligen gräva i My Martens alla livslögner? DET hade blivit en bra mycket mustigare och slaskigare dokumentär, än den där Läckbergska varianten med en avdankad poliskvinna som inte ens vågade visa sig utan peruk.
Citera
2025-07-26, 19:38
Medlem
TPLs avatar
Förstår My vad hon själv skriver? Det kanske är nån av kollegorna som skrivit?

"PRIS: 220 euro / per person"

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2025-07-26, 20:46
Medlem
osnutens avatar
Citat:

My är ju en så framgångsrik businesskvinna.
Hon har förstås förhandlat fram en fantastisk deal för sina klinkers!
Undrar vad det kostar om man råkar "glömma" att nämna My när man bokar?
200 euro / person per person?
Citera
2025-07-26, 21:11
Medlem
Citat:

Kan vara en AI-pdf eftersom allt till höger är bortklippt på just denna bild. Och samma sak i storyn om man kollar där. Det till höger i textmassan saknas och syns inte.
Citera
2025-07-26, 22:50
Medlem
Citat:

Det ser ju nästan lika seriöst ut som Strong Mamas.

- Kön på barnen. #mikesgymmarbella Vamos
Citera
2025-07-27, 00:00
Medlem
Nu blir det roligt på riktigt! 😅
Senaste inlägget på Instagram från M. Graaf;
hon och Hannah tillsammans med Dr. Alban...
som ju är såååå nära My, i princip hennes enda sanna vän under en period.
Mys mobbare tillsammans med en av Mys absolut närmsta vänner. 🙄😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in