Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Nog för att jag tycker att det är korkat, men det verkar inte vara något större problem att använda wellness i ett företagsnamn, eftersom 1076 olika företag gör det, enligt Verksamt.se.
Sen får man också komma ihåg att hennes företagsnamn är My Martens. Namnet utåt på gymnastiksalen är något annat.
Men jag är övertygad om att namnvalet inte är ett bra sätt att skaffa sig kompisar i branschen. Sånt verkar hon å andra sidan aldrig ha varit särskilt intresserad av.
Med tanke på hur lat hon är, och hennes oförmåga till att vara peppande, glad, trevlig, ödmjuk, förstående, så misstänker jag att den där "studion" kommer att självdö...som det mesta My ägnar sig åt.
Då hon har hundar...varför satsar hon inte på ett ställe där folk kan fixa sina hundar? Med Mys förmåga till att vara entreprenör, så borde det vara en spottloska i havet att få till ett drop-in-ställe att klippa klor, putsa päls o badning.
Sälja lite tingel-tangel för jyckar...tänk så mycket som går att ta hem för My, innan hon säljer studion.