2024-10-03, 19:41
Bloggbevakningen på instagram har lagt upp ”kuk”- inlägget👍🤣🤣
Citera
2024-10-03, 20:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Tydligen är detta det namn Mytomanen bestämt sig för att gymnastiksalen ska heta. https://postimg.cc/LnWgZtK6

Då är hon i sådana fall del av denna kedja....

https://www.wellnesstudio.se/

Trollkonan stjäl inte bara blogginlägg, nu stjäl hon även företagsnamn...Bra där, My...
Citera
2024-10-03, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Trollkonan stjäl inte bara blogginlägg, nu stjäl hon även företagsnamn...Bra där, My...

Finns nog många som inte gillar hennes nya namn. Tex Nordic Wellness. Fortsättning följer!
Citera
2024-10-03, 20:34
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Finns nog många som inte gillar hennes nya namn. Tex Nordic Wellness. Fortsättning följer!
Nog för att jag tycker att det är korkat, men det verkar inte vara något större problem att använda wellness i ett företagsnamn, eftersom 1076 olika företag gör det, enligt Verksamt.se.

Sen får man också komma ihåg att hennes företagsnamn är My Martens. Namnet utåt på gymnastiksalen är något annat.

Men jag är övertygad om att namnvalet inte är ett bra sätt att skaffa sig kompisar i branschen. Sånt verkar hon å andra sidan aldrig ha varit särskilt intresserad av.
Citera
2024-10-03, 21:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Nog för att jag tycker att det är korkat, men det verkar inte vara något större problem att använda wellness i ett företagsnamn, eftersom 1076 olika företag gör det, enligt Verksamt.se.

Sen får man också komma ihåg att hennes företagsnamn är My Martens. Namnet utåt på gymnastiksalen är något annat.

Men jag är övertygad om att namnvalet inte är ett bra sätt att skaffa sig kompisar i branschen. Sånt verkar hon å andra sidan aldrig ha varit särskilt intresserad av.

Med tanke på hur lat hon är, och hennes oförmåga till att vara peppande, glad, trevlig, ödmjuk, förstående, så misstänker jag att den där "studion" kommer att självdö...som det mesta My ägnar sig åt.

Då hon har hundar...varför satsar hon inte på ett ställe där folk kan fixa sina hundar? Med Mys förmåga till att vara entreprenör, så borde det vara en spottloska i havet att få till ett drop-in-ställe att klippa klor, putsa päls o badning.

Sälja lite tingel-tangel för jyckar...tänk så mycket som går att ta hem för My, innan hon säljer studion.
Citera
2024-10-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman

Det är ju två arabiska herrar som äger företaget/namnet My Martens AB numera. Sen startade hon en enskild firma med något annat skit. Det är så mycket bluff och båg med den här My Martens, man är förvånad att hon inte åkt dit ännu.
Citera
2024-10-04, 07:31
Medlem
Någon som har koll på om blomaffären är öppen? Go My ändå som har hägernässtrandkontot har hon inte skrivit där och hälsat nya ägarna varmt välkommen och lycka till?
Citera
2024-10-04, 07:55
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Det är ju två arabiska herrar som äger företaget/namnet My Martens AB numera. Sen startade hon en enskild firma med något annat skit. Det är så mycket bluff och båg med den här My Martens, man är förvånad att hon inte åkt dit ännu.
Stämmer bra. Man undrar om de kommer att ändra namnet på sitt AB så småningom?

Den enskilda firman heter också My Martens. Fast utan AB förstås.
Citera
2024-10-04, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Tydligen är detta det namn Mytomanen bestämt sig för att gymnastiksalen ska heta. https://postimg.cc/LnWgZtK6

Varför tre konsonanter efter varandra??? Myswellnessstudio?? Det är ju totalt fel!

Men hon kommer väl att påstå att det är meningen, som vanligt
Citera
2024-10-04, 10:56
Medlem
TPLs avatar
"03 October 2024 05:20:00

🍁Favorit i repris🍁 Dagens må-bra drink 💚 Svårt att få i dig tillräckligt med grönsaker? Jag har flera varianter på grönsaksdrinkar… Denna är uppskattad av hela familjen, även Ludvig 💁🏼‍♀️ Perfekt som mellis, frukost eller i farten när tiden springer iväg…. 🥬 Grönkål 30g 🥬 Babyspenat 15 gram 🥑 Avokado 30 gram 🍋 Citronsaft 15 gram 🍏 Ett halv äpple Jag brukar lägga till en skopa BSN Amino , med äpplesmak… Men inget måste ☺️ 💦 Vatten efter önskad mängd ( beroende på tjocklek) Vad har ni för favorit smoothie eller juice? Nu ska vi ge varandra tips så dela gärna med er 👇🏻
"

hagernasstrand
"Men så gott! Tack för tips 😍"

Senast redigerad av TPL 2024-10-04 kl. 10:59.
Citera
2024-10-04, 11:03
Medlem
TPLs avatar
"03 October 2024 15:34:11

Att röra på sig när tillfälle ges är aldrig fel 😜 Men en kettlebell kan man göra hur mycket kul som helst! Detta blev min avslutning på dagens styrkepass! Sista tre repetionerna så höll jag på att ramla omkull 🥵😂 Precis så ska det kännas👊🏻 Visst borde det finnas en kettlebell emoji?! Vad saknar du för Emojis ? PS: ingen missar väl budskapet på min hoodie från @nonsmokinggeneration ? 🤚🏻🚭
"

"Men en kettlebell kan man göra hur mycket ” kuk”🙈 som helst."

My:
"@totte123_ hahaha🤣😂🤣 Jag redigerade strax efter publicering. J*vla autokorr! 🙈 "
Senast redigerad av TPL 2024-10-04 kl. 11:07.
Citera
2024-10-04, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"03 October 2024 15:34:11

Att röra på sig när tillfälle ges är aldrig fel 😜 Men en kettlebell kan man göra hur mycket kul som helst! Detta blev min avslutning på dagens styrkepass! Sista tre repetionerna så höll jag på att ramla omkull 🥵😂 Precis så ska det kännas👊🏻 Visst borde det finnas en kettlebell emoji?! Vad saknar du för Emojis ? PS: ingen missar väl budskapet på min hoodie från @nonsmokinggeneration ? 🤚🏻🚭
"

"Men en kettlebell kan man göra hur mycket ” kuk”🙈 som helst."

My:
"@totte123_ hahaha🤣😂🤣 Jag redigerade strax efter publicering. J*vla autokorr! 🙈 "
Och där förtog hon sig säkert, den lata fan. Hon har fått en rusch dom sista dagarna för att visa upp sig bland redskapen i gymnastiksalen. Då kastar hon kettlebells omkring sig som en galning för att verka kunnig i branschen. Men det blir motsats verkan. Men ”kuk” har hon säger hon. Det här rycket varar inte länge. Hon blir alltid sjuk efter sina besök i träningsmiljö. Hon är gjord för att ligga på soffan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in