2023-10-14, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Jonas lägger upp en bild med texten: Kaos hos Mys blommor. Det är 4 personer som man ser i nån sorts kö. Är det vad man kallar kaos så kommer man inte nå framgång
Det var tydligen 2 hundar också
Det måste vara "orcherna" som lockar...
Citera
2023-10-14, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var tydligen 2 hundar också
Det måste vara "orcherna" som lockar...
4 personer och 2 hundar är ändå väldigt många på en gång. Jag fick för mig att det var någon studieresa, typ. En dam hade ryggsäck och en annan en axelväska. Och alla på en gång. Tids nog får vi reda på vad detta var för samling. Vi har ju nyss fått reda på vad Mytomanen troligtvis gjorde på sin 10 timmars utflykt.
Citera
2023-10-14, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
4 personer och 2 hundar är ändå väldigt många på en gång. Jag fick för mig att det var någon studieresa, typ. En dam hade ryggsäck och en annan en axelväska. Och alla på en gång. Tids nog får vi reda på vad detta var för samling. Vi har ju nyss fått reda på vad Mytomanen troligtvis gjorde på sin 10 timmars utflykt.
Jag gissar på att det är någon pro-förening eller bridgespelare som träffas för en lunch och spanar in utbudet i den lilla butiken
Citera
2023-10-14, 16:13
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Jag gissar på att det är någon pro-förening eller bridgespelare som träffas för en lunch och spanar in utbudet i den lilla butiken

Dom trodde säkert att Ernst K håller till där (in person).
Citera
2023-10-14, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Hahaha, stackars tanter som istället fick se Jobas 🕶
Citera
2023-10-14, 16:43
Avslutad
Citat:

Citat:
Hahaha, stackars tanter som istället fick se Jobas 🕶
Ja, jäsikens vilken besvikelse🤣🤣

Tufft att arbeta 7 dagar i veckan, hur länge kommer Jobas spiderwoman klara det?!
Nu var det "länge sen" My var sjuk eller skadad, när smäller det till?
Citera
2023-10-14, 16:55
Avslutad
Citat:
Ja, jäsikens vilken besvikelse🤣🤣

Tufft att arbeta 7 dagar i veckan, hur länge kommer Jobas spiderwoman klara det?!
Nu var det "länge sen" My var sjuk eller skadad, när smäller det till?
Hon håller sig friskare då hon inte tränar. Hon klarar inte det. Efter Mikes varje gång blev hon sjuk. Efter allt som har med träning att göra ligger hon med näsan i vädret. Hon är så rutten i kroppen och själen att hon passar bäst att lufsa omkring på torget, nära hemmet. Och gå hem och sova middag och se på serier. Hon har inte varit sjuk sen hon fick blombutiken. Kors i taket.
Citera
2023-10-14, 16:59
Medlem
Rimberts avatar
Vad händer nu på My-fronten, då jag saknar Instagram.
Tufft att jobba sju dagar i veckan, tyckte jag någon citerade henne tidigare i tråden.
Tvivlar själv att My någonsin gjort ett god dags hantverk hennes "hantverk" är väl mer att lura godrogna personer på nätet.
Det finns väl fortfarande 100 000 tusentals icke-internetvana personer därute som faller för minsta vinst, om så bara för en blomsterbukett.
Senast redigerad av Rimbert 2023-10-14 kl. 17:09.
Citera
2023-10-14, 17:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hon håller sig friskare då hon inte tränar. Hon klarar inte det. Efter Mikes varje gång blev hon sjuk. Efter allt som har med träning att göra ligger hon med näsan i vädret. Hon är så rutten i kroppen och själen att hon passar bäst att lufsa omkring på torget, nära hemmet. Och gå hem och sova middag och se på serier. Hon har inte varit sjuk sen hon fick blombutiken. Kors i taket.
Har du glömt den krossade tån och inflammationen i händer och armar?
Plus att hon varit så trött och jag tror hon hade feber, eller vad det var, en kort stund.
Citera
2023-10-14, 17:35
Medlem
Citat:
Vem är det
Citera
2023-10-14, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har du glömt den krossade tån och inflammationen i händer och armar?
Plus att hon varit så trött och jag tror hon hade feber, eller vad det var, en kort stund.
Nej, det kommer jag ihåg. Det är mer krämpor. Den ena krämpan avlöser den andra på henne. Men riktiga sammanbrott var ganska längesedan hon hade. Och det tror jag beror på att hon är inte byggd för att träna hårt. Men sen så tar hon ju bara fram en sjukdom efter behag och uppmärksamhets törst. Den dagen det blir kk, brakar det loss i sjukjournalerna. Det kommer att bli sjukdomar vi aldrig hört talas om. Det haglade på Catalinatorget nyss. Och den lilla vita hunden låg i framsätet. Hon tog väl bilen till jobbet för det var för långt att gå. Hon är tydligen hundvakt.
Citera
2023-10-14, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem är det
En inredare, designer, typ. My har många sådana vaser och krukor att sälja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto