2023-09-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Lillebror föddes ca 6 mån efter L. Men det är jag osäker på. Kvinnorna var iaf gravida samtidigt. Hon har aldrig berättat hur hon träffade Gillis. Bara att dom bott ihop med han barn. Tilllägg. 28/11 2011 föddes Lillebrodern

Lilleman är född i januari 2011
Och lillebrodern i november 2011

Då var de väl inte gravida samtidigt?
Citera
2023-09-02, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://mymartens.se/2022/11/13/du-ar-fri-nu-ses-pa-andra-sidan/

Hur var det nu med Lothar, som fanns för 12-åriga My? Som var först på bb när Lilleman fötts?🙄

Citat:
Han som lärde henne att köra lastbil samt ett försök att även lära henne köra traktor.
Traktorn blev dock ingen succé.
Hon körde in sin ”riktiga” pappas släp.
Hon var 14 år och 7 månader när hon börjar öva. Det berättade dom inte för någon. Det är preskriberat idag .

Han som såg hennes verksamhet ordagrant blomstra och var stöd och bollplank genom alla år.
Han som gav henne möjligheten att starta upp genom att finnas där

Han som såg en liten tjej som var trött och trasig redan som 12 åring. Han som fångade upp henne 2 år senare...
Detta visar hennes falskhet. Han hjälpte henne naturligtvis med pengar under många år. Han tog hand om hennes hund och tyckte säkert mycket om My. My tyckte mest om hans pengar. Sen när det inte fanns mer att hämta besökte hon honom inte en enda gång och uteblev från hans begravning. Jag tycker så synd om den mannen 😢
Citera
2023-09-02, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Lilleman är född i januari 2011
Och lillebrodern i november 2011

Då var de väl inte gravida samtidigt?
Precis, ännu en lögn från My
Citera
2023-09-02, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
MM påstår att hon och Ludvigs pappa var ihop i 7-8 år innan han föddes. Alltså från 2003/2004
https://postimg.cc/s1HwF5sm

Det innebär att hon varit ”bonusmamma” till Gillis söner i minst 7 år - från de var 2 och 5 år gamla.

Det är otroligt konstigt att hon aldrig nämner den tiden. Lika märkligt som att hon inte heller nämner Ludvigs lillasyster.

Citat:
Precis, ännu en lögn från My
Då var alltså Mytomanen 15 år när hon blev bonusmamma till Gillis barn. Och hon jobbade 7 dagar i veckan. Var? Varför jobbade hon inte hos Gillis? När var hon på hemmet med Joakim Lundell? Hon kan inte ens ljuga så det går ihop .
Citera
2023-09-02, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Då var alltså Mytomanen 15 år när hon blev bonusmamma till Gillis barn. Och hon jobbade 7 dagar i veckan. Var? Varför jobbade hon inte hos Gillis? När var hon på hemmet med Joakim Lundell? Hon kan inte ens ljuga så det går ihop .
https://mymartens.mabra.com/allman/jag-ar-en-gammal-sjal-i-en-ung-kropp/
Här påstår hon att hon var tillsammans med G i ca: 6 år
Inte ett ord om bonusbarn, bara jobb..
I denna artikel framgår det att My är halvtyska.. modern heltysk?
Det är så jävla dumt att hälften vore nog..
LVU och övergrepp..så fort någon kändis berättar om något trauma, har My varit framme och upplevt samma sak...
Citera
2023-09-02, 21:24
Avslutad
Citat:
LVU och övergrepp..så fort någon kändis berättar om något trauma, har My varit framme och upplevt samma sak...
Hon mår som bäst när hon fantiserar ihop i dramatiska händelser i sitt liv. Helt störd och opålitlig är hon. Hon är obotlig och kommer fortsätta så här hela livet.
Citera
2023-09-02, 22:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
My ljuger om precis allt. Hennes mamma är född i Fornåsa i Östergötland.
My är lite som Anna Book som påstår sig vara spanjorska.

"Jag är född och uppvuxen med mamma. Pappa lämnade mamma när jag var 2-3. Så jag minns inte deras tid tillsammans."
Mys mamma står som frånskild 1982, mer än 5 år innan My föddes. Hon kan ju ha träffat gaphalsen efter det förstås.
Svårt att tro på nåt My berättar.

#patomimi
Citera
2023-09-02, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
My ljuger om precis allt. Hennes mamma är född i Fornåsa i Östergötland.
My är lite som Anna Book som påstår sig vara spanjorska.

"Jag är född och uppvuxen med mamma. Pappa lämnade mamma när jag var 2-3. Så jag minns inte deras tid tillsammans."
Mys mamma står som frånskild 1982, mer än 5 år innan My föddes. Hon kan ju ha träffat gaphalsen efter det förstås.
Svårt att tro på nåt My berättar.

#patomimi
Hahaha, det är tragikomiskt att rota i arkiven...man häpnar över hennes totala gränslöshet och medias val att publicera lögnerna...

Hon skyller på allt och ingenting, allt har drabbat henne, ojnevåjne

Citat:
MEN, det finns speciellt två plattformar där det fullkomligt haglas skit om mig. Just precis just nu.

Flashback är det ena. Bloggbevakningen är det andra??

I kommentarsfälten samlas det ett gäng nötter, intrigmakerskor, socialtmissanpassade kärringar! Människor som lever på att försöka trycka ner andra. Sprida falska rykten, såra, förstöra och jävlas!

Människor som tala FÖR mig, FÖR min föredetta familj och veta mer om oss än vad vi själva vet. Lägga ord och handlingar i min mun som inte ens är i närheten av hur det ligger till. Fabricerade lögner och falska anklagelser!
Slut citat

https://mymartens.mabra.com/allman/vem-bar-ansvaret-over-bloggbevakningens-kommentarfalt-cam-cam-pelle-eller-blogglasaren/
Citera
2023-09-02, 23:17
Avslutad
Citat:
Hahaha, det är tragikomiskt att rota i arkiven...man häpnar över hennes totala gränslöshet och medias val att publicera lögnerna...

Hon skyller på allt och ingenting, allt har drabbat henne, ojnevåjne

Citat:
MEN, det finns speciellt två plattformar där det fullkomligt haglas skit om mig. Just precis just nu.

Flashback är det ena. Bloggbevakningen är det andra??

I kommentarsfälten samlas det ett gäng nötter, intrigmakerskor, socialtmissanpassade kärringar! Människor som lever på att försöka trycka ner andra. Sprida falska rykten, såra, förstöra och jävlas!

Människor som tala FÖR mig, FÖR min föredetta familj och veta mer om oss än vad vi själva vet. Lägga ord och handlingar i min mun som inte ens är i närheten av hur det ligger till. Fabricerade lögner och falska anklagelser!
Slut citat

https://mymartens.mabra.com/allman/vem-bar-ansvaret-over-bloggbevakningens-kommentarfalt-cam-cam-pelle-eller-blogglasaren/
Om hon stannade upp och frågade sig. Varför är alla emot mig och vill inte ha med mig att göra? Hon själv berättar att bloggkollegor, branschkolegor, hennes systrar, hennes nära vänner, har vänt henne ryggen. Periodvis hennes mamma också. Då borde hon förstå att det beror på henne själv. 🌵
Citera
2023-09-02, 23:29
Medlem
Paus på hennes blogg.... "Jag är snart tillbaka" ska hon byta portal/ plattform igen?
Citera
2023-09-03, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Paus på hennes blogg.... "Jag är snart tillbaka" ska hon byta portal/ plattform igen?

Är inte varenda inlägg hon skriver där:
- Hej nu är jag tillbaka, från o med NU ska jag uppdatera här mer regelbundet!

O sen kommer en låååååång text om ”allt” som hänt sen hon skrev sist för några månader sen. O sen blir det tyst igen!
Citera
2023-09-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Det tror inte jag. Alla lokaler i föreningen ligger i gatuplanet. Håller man lite utkik bland lokalannonser för Täby så märker man ganska snart att det ligger där ungefär. Ca 8-10.000/mån för ca 50 kvm. Detta är inget superläge alls, vad My än vill påskina. Täby centrum t.ex. skulle vara en helt annan femma.

Jag har förstås inte facit. Vad betalar Pont, som är så stort men samtidigt en stabil hyresgäst? Vad betalar övriga småföretagare? Vi ska heller inte glömma att blomaffärens lokal blev ledig för att tidigare innehavare gick i konkurs p.g.a. för dålig kundtillströmning. Betalar alla samma kvm-pris eller finns det variationer?
Det är tyvärr bara en tidsfråga innan Pont vid Hägernäs Strand går i konkurs. Det finns inget klientel där på torget förutom MYTOMANEN (som säkert äter gratis där genom hennes konto @hagernasstrand).

Snälla vart tog hennes "koordinator" vägen som ska stava rätt på Mytomanens inlägg och övriga förfrågningar? https://postimg.cc/nX3qd1MY
Senast redigerad av maputo 2023-09-03 kl. 01:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in