Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
My ljuger om precis allt. Hennes mamma är född i Fornåsa i Östergötland.
My är lite som Anna Book som påstår sig vara spanjorska.
"Jag är född och uppvuxen med mamma. Pappa lämnade mamma när jag var 2-3. Så jag minns inte deras tid tillsammans."
Mys mamma står som frånskild 1982, mer än 5 år innan My föddes. Hon kan ju ha träffat gaphalsen efter det förstås.
Svårt att tro på nåt My berättar.
#patomimi
Hahaha, det är tragikomiskt att rota i arkiven...man häpnar över hennes totala gränslöshet och medias val att publicera lögnerna...
Hon skyller på allt och ingenting, allt har drabbat henne, ojnevåjne
Citat:
MEN, det finns speciellt två plattformar där det fullkomligt haglas skit om mig. Just precis just nu.
Flashback är det ena. Bloggbevakningen är det andra??
I kommentarsfälten samlas det ett gäng nötter, intrigmakerskor, socialtmissanpassade kärringar! Människor som lever på att försöka trycka ner andra. Sprida falska rykten, såra, förstöra och jävlas!
Människor som tala FÖR mig, FÖR min föredetta familj och veta mer om oss än vad vi själva vet. Lägga ord och handlingar i min mun som inte ens är i närheten av hur det ligger till. Fabricerade lögner och falska anklagelser!
Slut citat
https://mymartens.mabra.com/allman/vem-bar-ansvaret-over-bloggbevakningens-kommentarfalt-cam-cam-pelle-eller-blogglasaren/