Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Jag gillar egentligen inte att diskutera sonen, eftersom tråden rör My och ingen annan. Men jag tycker onekligen att det blir jättekonstigt att ha sitt barn hemma från skolan, men samtidigt ta ut honom på promenad och filma alltihop. Klarar man att gå en hundpromenad så klarar man banne mig att ta sig igenom en lugn skoldag i slutet av terminen. Konstiga beslut av föräldern ifråga. Och extremt konstigt att lägga ut det på sociala medier.
Och nej, de har inte sommarlov ännu. Det är skolavslutning på tisdag.
Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Kan inte låta bli att svara mig själv. Jag förstår inte detta? Ser på Instagram att sonen är hemma från skolan för att "han har skadat sig". Fyra klipp senare spelar samma son fotboll?! Med rubriken "bonusträning på fredagar"?? What?! Hur gick det där ihop??? Och VARFÖR lägger en förälder ut sånt på sociala medier?
Håller med dig, tycker inte heller om att prata om L egentligen, men måste erkänna att jag ibland blir lite orolig över honom. My behandlar inte honom som att han vore 12 år, sånt hon lägger ut är så pinsamt i den åldern. Tänk när han är 15år sen.. Kommer hon lyssna om han inte vill synas eller hon kör på ändå?
Jättekonstigt att låta sitt barn vara hemma från skolan men sen vara ute och gå. Samma med vuxna, är man sjuk och hemma från jobbet så går man inte ut på promenad med en kompis, man går inte och handlar godis bara för mat är sugen på det osv. Man går till läkare och apoteket om man behöver hämta medicin och inte har någon som kan göra det, annars håller man sig hemma. Jag hade skämts ihjäl om jag sjukanmält mig och stötte på en kollega på coop för jag ville köpa choklad..
Förstår inte vad My tänker när hon lägger ut det, fast hon tänker väl aldrig direkt.
Tycker som sagt inte man bör vara ute ens, men OM man nu är det ändå, lägg inte upp det på instagram så alla ser 🤦🏼♀️