2023-06-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/greu1c
Mycket att göra.
Det där med planering och struktur är sannerligen inte någonting MYglaren behärskar.

Snart tar hon nog flygcert🫣

L är hemma för att han har skadat sig...har inte han sommarlov?

Ingen aning om sommarlovet börjat i Stockholm, My kanske har glömt bort det?
Men konstigt att vara hemma från skolan (antar jag? Eller vad snackar My annars om? Eller snackar hon om fritids eller liknande? Osäker om man är på det i den åldern dock), men han kan vara på fotbollsträning.
Citera
2023-06-09, 19:30
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Ingen aning om sommarlovet börjat i Stockholm, My kanske har glömt bort det?
Men konstigt att vara hemma från skolan (antar jag? Eller vad snackar My annars om? Eller snackar hon om fritids eller liknande? Osäker om man är på det i den åldern dock), men han kan vara på fotbollsträning.
Jag gillar egentligen inte att diskutera sonen, eftersom tråden rör My och ingen annan. Men jag tycker onekligen att det blir jättekonstigt att ha sitt barn hemma från skolan, men samtidigt ta ut honom på promenad och filma alltihop. Klarar man att gå en hundpromenad så klarar man banne mig att ta sig igenom en lugn skoldag i slutet av terminen. Konstiga beslut av föräldern ifråga. Och extremt konstigt att lägga ut det på sociala medier.

Och nej, de har inte sommarlov ännu. Det är skolavslutning på tisdag.
Citera
2023-06-09, 19:45
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Jag gillar egentligen inte att diskutera sonen, eftersom tråden rör My och ingen annan. Men jag tycker onekligen att det blir jättekonstigt att ha sitt barn hemma från skolan, men samtidigt ta ut honom på promenad och filma alltihop. Klarar man att gå en hundpromenad så klarar man banne mig att ta sig igenom en lugn skoldag i slutet av terminen. Konstiga beslut av föräldern ifråga. Och extremt konstigt att lägga ut det på sociala medier.

Kan inte låta bli att svara mig själv. Jag förstår inte detta? Ser på Instagram att sonen är hemma från skolan för att "han har skadat sig". Fyra klipp senare spelar samma son fotboll?! Med rubriken "bonusträning på fredagar"?? What?! Hur gick det där ihop??? Och VARFÖR lägger en förälder ut sånt på sociala medier?
Citera
2023-06-09, 19:51
Medlem
Citat:

Citat:
Kan inte låta bli att svara mig själv. Jag förstår inte detta? Ser på Instagram att sonen är hemma från skolan för att "han har skadat sig". Fyra klipp senare spelar samma son fotboll?! Med rubriken "bonusträning på fredagar"?? What?! Hur gick det där ihop??? Och VARFÖR lägger en förälder ut sånt på sociala medier?

Håller med dig, tycker inte heller om att prata om L egentligen, men måste erkänna att jag ibland blir lite orolig över honom. My behandlar inte honom som att han vore 12 år, sånt hon lägger ut är så pinsamt i den åldern. Tänk när han är 15år sen.. Kommer hon lyssna om han inte vill synas eller hon kör på ändå?

Jättekonstigt att låta sitt barn vara hemma från skolan men sen vara ute och gå. Samma med vuxna, är man sjuk och hemma från jobbet så går man inte ut på promenad med en kompis, man går inte och handlar godis bara för mat är sugen på det osv. Man går till läkare och apoteket om man behöver hämta medicin och inte har någon som kan göra det, annars håller man sig hemma. Jag hade skämts ihjäl om jag sjukanmält mig och stötte på en kollega på coop för jag ville köpa choklad..

Förstår inte vad My tänker när hon lägger ut det, fast hon tänker väl aldrig direkt.
Tycker som sagt inte man bör vara ute ens, men OM man nu är det ändå, lägg inte upp det på instagram så alla ser 🤦🏼‍♀️
Citera
2023-06-09, 20:03
Medlem
Citat:
Och igår filmade My "lilleman" när han gick runt i kalsonger i lägenheten. My är en patetisk människa som bara borde sluta med sitt beroende av att visa upp sitt patetiska liv.
Citera
2023-06-09, 20:15
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Och igår filmade My "lilleman" när han gick runt i kalsonger i lägenheten. My är en patetisk människa som bara borde sluta med sitt beroende av att visa upp sitt patetiska liv.

Samt filmar hans rum och lägger ut. Varför måste det vara offentligt?
"Ännu mer rensning", rensar man inte innan flytt?
Citera
2023-06-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo

Var tvungen att kolla den storyn igen, L gillar kanske att synas?
My står och filmar samtidigt som hon pratar med sina följare och L går frivilligt dit. Går förbi och står sen även kvar där mitt i rummet med armarna över huvudet. Han förstår ju att hon filmar. Så han kanske inte har något emot det?

Sen är han självklart ett barn och My borde inte lägga ut det när han kommer med. Inte som att hon inte kan filma samma sak igen utan L där.

Så menar absolut inte att lägga någon skuld på L, att han gör fel osv. Uttrycker mig kanske klumpigt, hoppas ni förstår hur jag menar.
Citera
2023-06-09, 20:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Samt filmar hans rum och lägger ut. Varför måste det vara offentligt?
"Ännu mer rensning", rensar man inte innan flytt?
Till sig själv köper hon nytt, nytt, nytt. Till den "viktigaste personen" i hennes liv (förutom hon själv då) köps det begagnat och han får inte ens bestämma nåt själv.
Citera
2023-06-09, 20:33
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Till sig själv köper hon nytt, nytt, nytt. Till den "viktigaste personen" i hennes liv (förutom hon själv då) köps det begagnat och han får inte ens bestämma nåt själv.

Han är ju My's content. Klart att han inte får bestämma, My vet ju bäst 🙄
Hon kan ju lägga ut bilder på sitt eget rum (Jobas är ju inte folkbokförd där), med sin som vanligt obäddade säng och tvivelaktigt rena sängkläder.
Citera
2023-06-09, 21:20
Avslutad
Erika på smultronvägen har fått sin lilla bukett. https://postimg.cc/c60kKqkD
Citera
2023-06-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Erika på smultronvägen har fått sin lilla bukett. https://postimg.cc/c60kKqkD

Ser ut som man plockat en bukett längst med vägkanten typ. Men visst, det kanske har sin charm.
Och jag är ingen florist så jag har ingen bra koll, men det föll inte mig i smaken. Känner att det är ju tur att hon inte betalade för den, fast hon verkar gilla den och det är ju det enda som spelar roll.
Citera
2023-06-09, 21:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Ser ut som man plockat en bukett längst med vägkanten typ. Men visst, det kanske har sin charm.
Och jag är ingen florist så jag har ingen bra koll, men det föll inte mig i smaken. Känner att det är ju tur att hon inte betalade för den, fast hon verkar gilla den och det är ju det enda som spelar roll.
Vintsvärdet var 2000kr. I två månader blir 500kr st. Dessa blommor kostar alltså 500kr. Är det så dyrt med blommor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in