Hej, jag har ganska litet 111 GB SSD med bara 12 GB kvar. Man behver 20 GB fritt minne fr att installera Windows 10. S r det vrt att rensa program bara fr att skaffa Windows 10 eller ska man fortstta med Windows 8? Det r sista dagen som det r gratis...
Hej, jag har ganska litet 111 GB SSD med bara 12 GB kvar. Man behver 20 GB fritt minne fr att installera Windows 10. S r det vrt att rensa program bara fr att skaffa Windows 10 eller ska man fortstta med Windows 8? Det r sista dagen som det r gratis...
Vrt att updatera.. r det bara 8gb som det rr sig om s r det ju snabbt fixat. Flytta ver tex. bilderna till ett USB och kr.
Det tycker jag, och Windows 10 erbjuds gratis bara kvllen ut om jag inte missminner mig, drefter kommer det kosta att uppgradera. Du har ngra timmar p dig
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!