2016-07-29, 16:39
Medlem
Hej, jag har ganska litet 111 GB SSD med bara 12 GB kvar. Man behver 20 GB fritt minne fr att installera Windows 10. S r det vrt att rensa program bara fr att skaffa Windows 10 eller ska man fortstta med Windows 8? Det r sista dagen som det r gratis...
Citera
2016-07-29, 16:44
Medlem
dreamtools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ak47anZz
Hej, jag har ganska litet 111 GB SSD med bara 12 GB kvar. Man behver 20 GB fritt minne fr att installera Windows 10. S r det vrt att rensa program bara fr att skaffa Windows 10 eller ska man fortstta med Windows 8? Det r sista dagen som det r gratis...
Vrt att updatera.. r det bara 8gb som det rr sig om s r det ju snabbt fixat. Flytta ver tex. bilderna till ett USB och kr.
Citera
2016-07-29, 20:14
Medlem
NeonLampans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ak47anZz
Det tycker jag, och Windows 10 erbjuds gratis bara kvllen ut om jag inte missminner mig, drefter kommer det kosta att uppgradera. Du har ngra timmar p dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in