2022-09-07, 23:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Detta program bevisar bara hur korkade tjejer är!
Jo, en milf valde bort en snubbe med fotomodellsansikte för att han hade för långt hår (Säsong 5 avsnitt 5)

Hon var alltså otrygg i sin egen kvinnlighet, han hade bara marginellt mindre balle än den svarte som hon behöll
Citera
2022-09-08, 23:17
Medlem
En man hade båda benen amputerade vid knäna - tror ni han blev utvald för dopp
Citera
2022-09-10, 01:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
En man hade båda benen amputerade vid knäna - tror ni han blev utvald för dopp

https://www.tyla.com/tv-and-film/nak...ected-20220902
She later decided that Ozzy was just too big however, telling Anna: "I think that’s too big. I’m very small down there."

Förutsätter alltså att dom ska ha sex

The show featured 36-year-old Rara from Herefordshire who was looking for Mr Right. The fetish model insisted she no longer wanted to be someone else's fantasy and was on the lookout for her perfect man

Fetish modell, kan jag som kille också bli fetishmodell? jag kan visa upp mina fötter?

Här är han som hade för långt hår
https://www.dailystar.co.uk/tv/naked...hould-23909705
Jag förstår ingenting av vad dom pratar om här, för jag kan inte brittiska glosor
Citera
2022-09-16, 00:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Säsong 6 avsnitt 1

Den fåniga snubben med hockeyfrillan hade ändå en unison smak man kan respektera.
Visserligen hade dom inte hårig fitta men han valde ju den enda rätta kroppstyp bland alla felaktigheter

https://metro.co.uk/2022/03/02/naked...tion-16206490/
Katie har rätt bröst & androgyn kroppsform och maskulin hals och har inte sabbat kroppen med tatueringar, drömtjej

Så det här är ju ett avsnitt man kan kolla på då snubben har omdöme
(Jag låtsades inte höra att han krävde hård sex) eller så vill man bara ha ihjäl alla man ser så fort dom öppnat munnen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-16 kl. 00:35.
Citera
2022-09-19, 23:50
Medlem
Enmansdemos avatar
What do you make of the balls and the penis? - en kalkon

Den som inte instinktivt sätter upp händerna för ansiktet för att skydda synintrycken när kameran zoomar in på andra killars ledstångar är smyghomo! och bör besöka sin husdoktor snarast

Kvinnorna är mycket sjuka och spelar antagligen teater, "jag vill slicka på dina magmuskler"
(obs! jag har inga magmuskler alltså kan dom rimligen inte se något i andra snubbars magmuskler heller)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-19 kl. 23:58.
Citera
2022-09-20, 23:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
De engelsmän jag pratat med ser Naked Attraction som ett av alla tecken på samhällets förfall.
Tycker du? i dagens episod som råkade stå på får dom nakna karlarna rapa i sina boskapsbås samtidigt som suggan skrattade och satte betyg, sedan fick vi bekräftat att det finns en rap-fetish vilket fick en egen liten faktabox

Ska man verkligen få göra reklam för sjuka fetischer som jag inte vill stå bakom
Citera
2022-09-21, 23:18
Medlem
Enmansdemos avatar
" det som behövs nu är en stilig pojke som tar hand om mig"

En pederast med potential hade hon, tills jag märkte att hon såg ut som en transa
Citera
2022-09-24, 00:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Är alla ärthjärnade män förprogrammerade? till reflexen att måsta nicka belåtet när kvinnan kommer ut näck (i tron att hon poserar för dom)

Den här pissesoden vill jag se https://www.thesun.co.uk/tv/19893401...box=1663915610
snyggt icke-runt ansikte

Är alla kvinnor programmerade att inte gillar för mycket kroppshår (jämnställd projicering) och
dom gillar alla en söt rumpa, jag får alltid pojk-vibbar när jag hör ordet söt rumpa, samtidigt som han ska vara en riktig man, det går inte ihop!

Och alla dumma kvinner är också dofkänsliga av någon evolutionär kvarleva dom inte vill göra sig kvitt

Enbart i svarta kyrkor kan man vara kristen & promiskuös samtidigt och tycka att ens egen lekamen är sexig, nej man finner inte gud, det är något man har i sin personlighet och upptäcks tidigt i hivet isåfall, detta är hitte-på kristendom för missbrukare, en riktig kristen tjej har aldrig träffat bad boys tidigare i livet

Det är en kristen livsstil dom valt, det är skillnaden

Hursomhelst Nicole nedan var kanske den snyggaste kroppen hittills av alla avsnitt
Lustigt hon såg ut precis som Farah Abadi i både kropp och ansikte fast svart bara

"Naked Attraction - Season 10 Episode 2 : Nico and Patrice"

Och hon hånglade upp snubben också, helt rätt i kristus anda, detta blev hennes fall, eftersom han inte klarade av starka kvinnor eftersom det aldrig slår fel att ju chaddigare killen är desto större hot blir hon ifall hon också är snygg MEN på och dominant, ta ditt liv! Patrice för vår skull

Var kan man se NA streamat utan att behöva regga sig?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-24 kl. 01:36.
Citera
2022-09-24, 01:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Naked Attraction - Season 10 Episode 2 : Nico and Patrice"
Och hon hånglade upp snubben också, helt rätt i kristus anda, detta blev hennes fall, eftersom han inte klarade av starka kvinnor eftersom det aldrig slår fel att ju chaddigare killen är desto större hot blir hon ifall hon också är snygg MEN på och dominant, ta ditt liv! Patrice för vår skull

Var kan man se NA streamat utan att behöva regga sig?

ja skrev fel, han borde ta livet av sig, inte black Farah Abadi https://pbs.twimg.com/media/FcD9kNxX...jpg&name=small

Ett avsnitt med lesbiska i Nico, och vad händer? 5-6 i båsen har pubes plötsligt, vad säger detta om er män?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-24 kl. 01:49.
Citera
2022-10-08, 00:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför lyckas inte Sveriges naked attraction få ihop någon naken pensionär som onormalt
står och suger av en banan inför sina gubbjävlar, varför sådan fokus på sex??
Citera
2022-11-08, 23:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Ledande provokation

"Han är antagligen en kvinnokarl vilket jag brukar gilla, det är nog därför jag är singel"

säger den pimpinetta rödklännings-missprydda fjollan i high heels med walesisk dialekt

"Under ägglossning glömmer kvinnor bort vad som är en bra partner
Hormoner får rebelliska muskulösa män att framstå som det bästa valet för
ett förhållande"

Glöm inte att ta er östro-blockerare kvinner
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-08 kl. 23:34.
Citera
2022-11-14, 23:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Detta program bevisar bara hur korkade tjejer är!
100 % av tjejerna som ska välja killar i UK-versionen bär högklackad, detta påverkar naturligtvis

Blev lite förvånad när en tjej fick ha stödhjul i studion, i nån bögi killkompis som skulle agera flytande
omdöme för "Gemma" när hon väljer bland kukarna för annars väljer hon bara en dirtbag (ett daSSLOCK)
Har alla den möjligheten eller bara tjejer med extra dåligt omdöme?

Detta borde implementeras i svenska säsong 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in