Är alla ärthjärnade män förprogrammerade? till reflexen att måsta nicka belåtet när kvinnan kommer ut näck (i tron att hon poserar för dom)
Den här pissesoden vill jag se
https://www.thesun.co.uk/tv/19893401...box=1663915610
snyggt icke-runt ansikte
Är alla kvinnor programmerade att inte gillar för mycket kroppshår (jämnställd projicering) och
dom gillar alla en söt rumpa, jag får alltid pojk-vibbar när jag hör ordet söt rumpa, samtidigt som han ska vara en riktig man, det går inte ihop!
Och alla dumma kvinner är också dofkänsliga av någon evolutionär kvarleva dom inte vill göra sig kvitt
Enbart i svarta kyrkor kan man vara kristen & promiskuös samtidigt och tycka att ens egen lekamen är sexig, nej man finner inte gud, det är något man har i sin personlighet och upptäcks tidigt i hivet isåfall, detta är hitte-på kristendom för missbrukare, en riktig kristen tjej har aldrig träffat bad boys tidigare i livet
Det är en kristen livsstil dom valt, det är skillnaden
Hursomhelst Nicole nedan var kanske den snyggaste kroppen hittills av alla avsnitt
Lustigt hon såg ut precis som Farah Abadi i både kropp och ansikte fast svart bara
"Naked Attraction - Season 10 Episode 2 : Nico and Patrice"
Och hon hånglade upp snubben också, helt rätt i kristus anda, detta blev hennes fall, eftersom han inte klarade av starka kvinnor eftersom det aldrig slår fel att ju chaddigare killen är desto större hot blir hon ifall hon också är snygg MEN på och dominant, ta ditt liv! Patrice för vår skull
Var kan man se NA streamat utan att behöva regga sig?