2005-12-03, 00:44
Medlem
Så jävla ledsamt om detta nu stämmer
Citera
2005-12-03, 00:44
Medlem
Wendigos avatar
Och att Aftonhyskan inte ens hintat om det.. tyder inte det kanske på att de sitter och plitar på en fet artikel om vad som hänt ?!
Citera
2005-12-03, 00:47
Medlem
Schulls avatar
Bor några hus därifrån, det enda jag vet är att det var endel snutbilar dära. Tråkigt som fan om det är sant
Citera
2005-12-03, 00:49
Medlem
Wendigos avatar
Attans att man jobbar i morgon då.. men de lär väl säga det på nyheterna OM det nu är så att det var som vi tror att det kan vara..
Citera
2005-12-03, 00:50
Medlem
Ingen ambulans?
Citera
2005-12-03, 00:51
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Och att Aftonhyskan inte ens hintat om det.. tyder inte det kanske på att de sitter och plitar på en fet artikel om vad som hänt ?!

Uppenbarligen har detta hänt (om det har hänt) för ett par timmar sedan. Så jävla mycket respekt har tidningen att dom åtminstonde väntar tills alla i närmsta kretsen är underättade. Lite jobbigt att läsa om det på en nätblaska när det bara gått några timmar och man inte hunnit blivit informerad.

Om det har hänt så kommer det nog inte att stå i tidningarna förräns imorgon.

Jävla satan fan helvete kuk fitta balle skit hora satan balle kukukuk fan skit balle sattan snopp det hänger pattar i taket.....sådär nu fick jag skriva av mig om mina innersta tankar just nu.
Citera
Bannlyst
fan jag såg honom på kungsgatan för tre veckor sedan, han hade magrat rejält och var rätt packad. För ett par år sedan drog han en lina (kokain) i min limousine vid stureplan. Då var han rätt fet.. hmm. INTE bra detta. Jag som till och med är med i musikvideon "för fet för ett fuck".. :-(

R.I.P. om det är sant
Citera
Medlem
Schulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imhotep
Ingen ambulans?
Jo..Glömde det
Citera
2005-12-03, 00:52
Medlem
johnjohns avatar
Kukhelvete Om Det Är Sant!!!! Nu när jag tänker efter så såg jag honom på teve för några veckor sedan sedan och han var smalare än någonsin. Min tanke var att han bantat.
Citera
Medlem
KönsKlass avatar
Hmm...fan vad synd om det verkligen stämmer
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schull
Bor några hus därifrån, det enda jag vet är att det var endel snutbilar dära. Tråkigt som fan om det är sant

Om han tagit livet av sig borde det inte varit en ambulans där också??

EDIT: såg nyss att du svarat på frågan innan, tråden uppdateras för fort för mig. :/
Citera
2005-12-03, 00:53
Bannlyst
TT "flashade" precis den här "nyheten". Skarpnäck och Huddinge är ju tämligen nära... så jag vet inte om de kanske har tagit fel eller om det här är något helt annat...

"Tre rökskadade i Stockholmsbränder"

Två personer rökskadades vid en lägenhetsbrand i Skarpnäck i södra Stockholm sent på fredagskvällen och fick föras till sjukhus sedan rökdykare tagit ut dem. En gardin hade fattat eld i bostaden högst upp i huset, som inte behövde utrymmas.
I Nacka öster om staden brann det i köket i en villa. Den ensamme mannen i bostaden fördes rökskadad till sjukhus. Något gick snett vid matlagning, enligt räddningstjänsten som lyckades begränsa skadorna till köket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in