2005-12-03, 02:55
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
<--lär dig söka.

Eh, vad gjorde jag för fel?

Edit: Sorry, jag står rättad.
Citera
2005-12-03, 02:57
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
http://www.flashback.org/showpost.p...1&postcount=35

http://www.flashback.org/showpost.p...75&postcount=5

Hmm, vet inte om du var sarkastisk eller ej i ditt tidigare inlägg om att han jobbade på 112 eller ej. Men det där ger i allafall skenet av att han "kan" jobba där?
Citera
2005-12-03, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Hmm, vet inte om du var sarkastisk eller ej i ditt tidigare inlägg om att han jobbade på 112 eller ej. Men det där ger i allafall skenet av att han "kan" jobba där?

<--säga vad man vill, men du är iaf en jävel på att läsa mellan raderna.
Citera
2005-12-03, 03:02
Medlem
Serrus avatar
Citat:

Jag tror det var ditt användande av ordet troligt som förvirrade litegranna. Nuförtiden betyder det inte troligt utan inte troligt.
Citera
2005-12-03, 03:05
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Haha...ja kanske. Eller så är det helt enkelt vissa som skriver som krattor
Citera
2005-12-03, 03:09
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Skärp er nu, era jävlar! ...sitt inte och ha kafferep här...leverera skvaller nu istället för bövelen!..ska jag behöva ge mig ut i natten och ta reda på saker o ting på egen hand eller?....tvinga mig inte att utnyttja mina kontakter!...det säger jag er
Citera
2005-12-03, 03:10
Bannlyst
Antagligen är det här en till Flashback mytoman som försöker skapa något jävla ryckte!! Micke är inte död!!
Tror jag inte iaf, och din jävla sopa! om du ljuger så tycker jag du kan rätta till ditt problem!!!
Citera
2005-12-03, 03:10
Medlem
KönsKlass avatar
Ähh...det var bara jag som hade missuppfattat det han skrev. sorry mitt fel.
Citera
2005-12-03, 03:44
Medlem
Elkjaers avatar
Tror jag anar en bluff här. Trådskaparen Plic vill genomföra ett expriment hur enkelt det är att plantera ett rykte i folks medvetanden och framför allt hos medierna.
Journalister är glada i att läsa i Flashbacks skvallerforum och denna tråd ni nu läser har garanterat renderat i en stunds febril aktivitet på våra kvällstidningsredaktioner. Med stor säkerhet har deras efterforskningar inte gett någon artikel om den store komikerns tragiska bortgång. Av den enkla anledningen att allt är bluff och båg paketerat på ett snyggt sätt i par med W_T_F som gav oss samma information efter att ha läst ryktet på ett annat forum ...
00.34 på fredagsnatten startades tråden "Svullo" här på skvallerforumet av användaren Staikko som inte hade uppmärksammat just denna tråd. Som av en tillfällighet var det Staikkos första inlägg på Flashback.
Lite källkritik innan ni utlyser landssorg, tack.
Citera
2005-12-03, 03:49
Medlem
Detta rykte startades ju inte här. Det skrevs ju på ett annat forum, alltforforaldrar.com tidigare än på detta forum.
Citera
2005-12-03, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hcore
Detta rykte startades ju inte här. Det skrevs ju på ett annat forum, alltforforaldrar.com tidigare än på detta forum.

Det kan vara samma skojare. Men att, jag vet inte. 50/50 säger jag. Får se vad framtiden utvisar.
Citera
2005-12-03, 03:55
Medlem
B Naztys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Får se vad framtiden utvisar.

Nejje! Jag har hängt med i den här tråden sen den startade. Vill se vad som kommer fram innan jag somnar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in