2024-12-21, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Intressant att läsa. jag kommer ihåg en artikel i bilsport där micke intervjuas (av den där Lasse ?) om hans camaro 70 (?) med en helaluminium ZL1 motor, som han var stolt över. Vet du något om den bilen ? Det kan ha varit en chevelle, när jag tänker efter..

Det var en Chevrolet Chevelle 70. Har tidningen på vinden nånstans. Riktigt frän bil
Citera
2024-12-21, 08:41
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Intressant att läsa. jag kommer ihåg en artikel i bilsport där micke intervjuas (av den där Lasse ?) om hans camaro 70 (?) med en helaluminium ZL1 motor, som han var stolt över. Vet du något om den bilen ? Det kan ha varit en chevelle, när jag tänker efter..

https://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=41769
Citera
2024-12-22, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mane Attraction
Det var en Chevrolet Chevelle 70. Har tidningen på vinden nånstans. Riktigt frän bil
Det var runt 1994, dvs för ca 30 år sedan jag läste artikeln, men jag kommer ihåg den ganska bra. f-n vad tiden går..

mitt tusende inlägg här är det också, ser jag.
Senast redigerad av bv202 2024-12-22 kl. 03:50.
Citera
2025-04-03, 18:36
Medlem
RMPs avatar
Citat:

Det var säkert då de möttes, ja. Lasse visade i varje fall ett nummer med en intervju en gång, och nämnde att det var då så de hade mötts och lärt känna varandra. Och det måste väl rimligen ha varit just den intervju som du också minns. Vet således inget om bilen, tyvärr.
Citera
2025-04-03, 18:37
Medlem
RMPs avatar
Citat:
Det var runt 1994, dvs för ca 30 år sedan jag läste artikeln, men jag kommer ihåg den ganska bra. f-n vad tiden går..

mitt tusende inlägg här är det också, ser jag.

Vilket jubileum! Grattis!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in