• 2
  • 3
2005-12-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommysmonster
Det är verkligen jobbigt med folk som blir helt tokiga på fyllan. Inte bara dom som blir våldsamma. Har en kompis som varje gång hon dricker blir deprimerad, gråter, och det slutar alltid med att hon får för sig att ta livet av sig. Det värsta är att hon bara gör det i princip för att få uppmärksamhet, så till slut orkar man inte bry sig längre, och säger "men ta livet av dig då" och då blir hon ju bara mer ledsen och skriker om, att ingen älskar henne, men hon tar fortfarande inte livet av sig, så de e som sagt bara någon sorts uppmärksamhets grej. Det här har verkligen skadat våran vänskap eftersom jag nu har sagt att jag inte vill umgås med henne längre om hon ska dricka, för jag orkar inte springa och vakta en som beter sig som en fjortis från att hoppa från ett fönster hela tiden.
sådana töntar är jobbiga
Citera
2005-12-09, 21:54
Medlem
systems avatar
Jag stod i baren, och en hormonstinn nysvensk fick för sig att det var något fel på mig. 30 sekunder senare då jag var på väg därifrån så måttade han en spark mot mitt huvud (aftonhorans "karatespark"?) och jag duckade. Han for omkull på det hala golvet, låg och sprattlade och skrek att jag var en jävla idiot och rasist. Jag hade aldrig sett honom förr och vet inte vad han pratade om. Han blev utslängd.

Hade han dåligt ölsinne?
Citera
2005-12-10, 07:29
Bannlyst
Det finns för många som super för att fly sin ågren men det vet vi ju alla att alkohol inte verkar ångest dämpande. Jävla alkohol säger jag nu sen jag fick en liten son i tisdags...
Citera
2005-12-10, 10:04
Moderator
tobess avatar
OT/trams raderat.

Diskussion om invandrare får ni ta i I&I.

/Moderator
Citera
2005-12-10, 10:25
Medlem
oranges avatar
Förra veckan när jag och en vän var på väg hem från puben så passerade vi en busshållplats där en kille runt 25 hade gått i sank. Han såg ut att vara riktigt illa däran, så jag frågade honom om han ville ha hjälp med att ringa en taxi, på vilket han artigt frågade om jag ville ha en smäll på käften. Tröttsamt..
Citera
2005-12-10, 10:27
Medlem
Allt för många blir mongo på spriten. Det är därför cannbis bör legaliseras, vem i stenat tillstånd känner för att slå nån på käften?
Citera
2005-12-10, 10:58
Bannlyst
Jag gick en lördag morgon i området där jag bor och fick syn på två fyllegubbar som slogs, då jag tog jag tag i den som låg överst och föste vänligt bort honom, då visade det sej att dom var bröder och båda började svära åt mej på finska och såg allmänt hotfulla ut till slut sa en av dom åt mej -Dra helvete med dej ! Men dom vågade sej inte på att slå till mej åtminstonde...inte för jag vart så rädd men jag är en fredlig person..
Citera
2005-12-10, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orange
Förra veckan när jag och en vän var på väg hem från puben så passerade vi en busshållplats där en kille runt 25 hade gått i sank. Han såg ut att vara riktigt illa däran, så jag frågade honom om han ville ha hjälp med att ringa en taxi, på vilket han artigt frågade om jag ville ha en smäll på käften. Tröttsamt..

Äsch, man vet ju själv hur det är. Är man riktigt packad räcker det med att någon är grinig för att man ska börja hålla på sådär på löpande band. Har gjort liknande saker flera gånger och det är inte för att personen ifråga är elak eller ond, det är för att personen är packad och sur. Man menar egentligen inget illa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in