2016-07-28, 00:08
Medlem
Det här var ju bara roligt. Provocerande fika..
Låt nazisterna fika ifred!
Citera
2016-07-28, 00:09
Medlem
liposomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cougars
Respektera folks åsikter din idiot och ge fan i att kalla oliktänkande för nazister för att det inte passar din världsbild. Du är bara totalt hjärntvättad och framförallt, odemokratisk.

App-app-app, kasta bajset åt rätt håll. Jag citerar någon annan, detta är inte MINA synpunkter.
Citera
2016-07-28, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av liposome
App-app-app, kasta bajset åt rätt håll. Jag citerar någon annan, detta är inte MINA synpunkter.

Satan i gatan, har jag gjort bort mig igen? Tusen ursäkter.
Citera
2016-07-28, 00:26
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Länk! Snälla!
Citera
2016-07-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Det här var ju bara roligt. Provocerande fika..
Låt nazisterna fika ifred!

Ja, men du vet väl hur nazisterna är. Klagar på att kaffet är för mörkt, skriker att mjölk är den renaste mejeriprodukten och så vidare. Går ju inte att ha på caféet förstår du väl?

TS, länk or it didn't happen. Either way it probably didn't happen.

/Torleif Jr
Citera
2016-07-28, 00:35
Medlem
StyleWarss avatar
Jag försöker så mycket som möjligt hålla mig borta från plebs och vanliga människor-sammanhang. Eftersom fett disgusting.

Nu verkar det ju inte finnas mycket substans i den här historien, men jag undrar över en sak från mitt elfenbenstorn: går det omkring människor med nazistsymboler idag i STHLM?
Citera
2016-07-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Jag försöker så mycket som möjligt hålla mig borta från plebs och vanliga människor-sammanhang. Eftersom fett disgusting.

Nu verkar det ju inte finnas mycket substans i den här historien, men jag undrar över en sak från mitt elfenbenstorn: går det omkring människor med nazistsymboler idag i STHLM?

Typ något sånt skulle dom haft på sig isf, kanske inte just Himmlers uniform men på något sätt måste dom utmärkt sig på

http://www.1944shop.com/contents/media/Himmler1.jpg
Citera
2016-07-28, 00:46
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Du har rätt, det är Kulturhuset som är Pridehouse.
http://www.stockholmpride.org/festivalen/pride-house/

Och i rollen som Hitler borde det alltså ha varit Sjunnesson?

Eller Robert Gustafsson?: https://www.youtube.com/watch?v=K7a1bklZRjo
Citera
2016-07-28, 01:25
Medlem
Fy vad hemskt näringsidkare som själva bestämmer vilka kunder som är välkomna i lokalerna.
Vad är detta, nazityskland?!
Om inte mindre kränkta grupper tillåts sätta agendan så vete fan var det här samhället ska sluta.
Citera
2016-07-28, 01:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Skulle man helt ärligt ens kunna samla ihop 16 nazister så där och skulle de då om de samlades göra sak med att störa Pride? Nja finner det väl ganska osannolikt. Det var nog ett gäng då inte nazister som bara ville fika i lugn och ro.
Citera
2016-07-28, 01:45
Medlem
KaptenKamrats avatar
Det var en snubbe med viking ga tatuering dom gick bananas över. Lovar
Citera
2016-07-28, 01:49
Medlem
Ferhs avatar
Nazistsymbolerna var nog att en av dem hade en tysk flagga på tröjan och att två hade rakat huvud, gissar jag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in