2016-07-27, 18:06
Medlem
Vad tycker ni om denna öl? Är fullt medveten om att det är en "ful-öl" så att jämföra med dyrare brygder förväntar jag mig inte. Men om man bedömer den för vad den är, en billig massproducerad lager, hur är den då?
Citera
2016-07-27, 18:18
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Helt okej. Inget jag tackar nej till. Finns helt klart värre
Citera
2016-07-27, 18:19
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullFart230Volt
Vad tycker ni om denna öl? Är fullt medveten om att det är en "ful-öl" så att jämföra med dyrare brygder förväntar jag mig inte. Men om man bedömer den för vad den är, en billig massproducerad lager, hur är den då?

Helt okej ändå tycker jag. Bättre än annan blaskig skitlager som Heineken, Carlsberg, Pripps Blå, Norrlands Guld Smålands och Stockholmsfestival.
Citera
2016-07-27, 18:20
Bannlyst
Prisvärd lager om man är ute efter en billig fylla.
Citera
2016-07-27, 18:29
Medlem
Det är ungefär en billig fylla jag är ute efter. Så jag får nog ta och prova denna!
Citera
2016-07-27, 18:36
Medlem
Standard lager med en touch av citrus... hade inte etiketterna varit så förbannat fula hade de nog kunnat gå för en dyrare peng.

//Crocodilefan
Citera
2016-07-27, 18:41
Medlem
TroPelleDets avatar
Alkoholisterna och A-lagarna kör på Sofiero och de brukar ju veta ett och ett annat om alkohol!
Citera
2016-07-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalejonet
Standard lager med en touch av citrus... hade inte etiketterna varit så förbannat fula hade de nog kunnat gå för en dyrare peng.

//Crocodilefan
Låter inte så illa det!

Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Alkoholisterna och A-lagarna kör på Sofiero och de brukar ju veta ett och ett annat om alkohol!
Hahah jo det gör de säkerligen, riktiga finsmakare
Citera
2016-07-27, 19:28
Medlem
AlphaBetaEdwins avatar
Är jag bara ute efter en helt vanlig öl så är detta alltid mitt första val, smakar som billig lager borde smaka helt enkelt. Tycker dessutom att krokodilen är fräsig
Citera
2016-07-27, 19:35
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Kommer ihåg att dessa var poppis på 80-talet när Australien-eran pågick.

Köpte ett par burkar för att testa hur de smakade men de smakade som vilken pissig lager som helst.
Citera
2016-07-27, 19:46
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Precis. Sofiero, Sofiero guld och när man ska lyxa till det lite köper man Åbro 7.3 på 33 cl burk.
Citera
2016-07-27, 20:33
Medlem
heinos avatar
Nej crocodile lager är inte speciellt bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in