2016-08-14, 11:53
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Vad händer i Valencia? de nedmonterar ju ned sitt lag. Och det verkar inte hända något med Nya Mestalla heller. Peter Lim är ingen skojare heller utan en riktig entreprenör; han köpte loss C.Ronaldos rättigheter exempelvis.

Problemet är Jorge Mendes som jobbar rådgivare åt Peter Lim. Portugisen ser sina i Valencia som en mellanklubb för att sälja de vidare dyrare till Real Madrid & Barcelona eller Premier League. Dessa spelare har kommit från Portugal under Lims tid: Rodrigo Moreno ( Benfica ) Enzo Perez ( Benfica) Joao Cancelo ( Benfica ) Andre Gomes ( Benfica ). Det blev ännu sämre när gamla presidenten Amadeo Salvo avgick förra året.
Citera
2016-08-16, 22:42
Medlem
Atleticos nybygge börja ta sig. http://img.estaticos-atleticodemadrid.com/system/file5s/26764/large/V5X-VYZ3lw__Z7A9603%20copy.jpg.jpg?1471024065
Citera
2016-08-16, 23:40
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolja
Atleticos nybygge börja ta sig. http://img.estaticos-atleticodemadrid.com/system/file5s/26764/large/V5X-VYZ3lw__Z7A9603%20copy.jpg.jpg?1471024065
Det ar nog fraga om den ens ligger i Madrid stadion.
Citera
2016-08-18, 18:24
Medlem
Gregory.Houses avatar
Genoa har gjort klart med anfallaren Giovanni Simeone, son till Atletico Madrids tränare Diego Simeone. Konstigt att Atletico har inte köpt loss honom då han verkar vara grym bra anfallare.
Citera
2016-08-19, 09:10
Medlem
Då drar det igång ikväll. Är väl fasen på tiden.

Vilka tror ni kammar hem ligan?
Citera
2016-08-19, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88

Håller ett varningens finger för Atletico Madrid. Skämt å sido så tror jag Barcelona.
Citera
2016-08-19, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettningiledet
Håller ett varningens finger för Atletico Madrid. Skämt å sido så tror jag Barcelona.

Hehe, du menar på att det är helt otänkbart att Atletico vinner?

Bör väl tilläggas att jag tror på Barcelona med.
Citera
2016-08-19, 10:31
Bannlyst
Citat:
Hehe, du menar på att det är helt otänkbart att Atletico vinner?

Bör väl tilläggas att jag tror på Barcelona med.

Nej att hålla ett varningens finger innebär att man tar en av favoriterna sen håller dom som ett hot. Lex Erik Hamrén.

Som vanligt under senaste åren kommer trion att tampas om ligavinsten, tror Barcelona med en hungrig Messi tar hem de hela till slut.
Citera
2016-08-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettningiledet
Nej att hålla ett varningens finger innebär att man tar en av favoriterna sen håller dom som ett hot. Lex Erik Hamrén.

Som vanligt under senaste åren kommer trion att tampas om ligavinsten, tror Barcelona med en hungrig Messi tar hem de hela till slut.

Ja, men du lät något sarkastisk först, därav jag undrade.
Citera
2016-08-19, 12:42
Medlem
Cambijaos avatar
Barcelona brukar vara bäst över en hel säsong. Så förmodligen vinner de den i år igen, men kan Real Madrid fortsätta som de slutade så borde de ses som starka kandidater.
Citera
2016-08-19, 13:02
Medlem
Gregory.Houses avatar
Real Madrid har saknat kontinuitet i ligan och man får det med Zidane som tränare så jag tror att man vinner ligan och CDR fast Champions League blir svårare och vinna 2 år i rad.
Citera
2016-08-19, 13:23
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Jag höjer ett varningens finger för mål kan avgöra matcher. Matcher som i sin tur avgör ligan.

Med det sagt höjer jag ytterligare ett finger för ”Los Merengues”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in