• 5
  • 6
2016-08-30, 22:01
Medlem
sappys avatar
Hahaha hög nivå här inne

Pokemon Go är så kallad "enchanced reality" dvs förstärkt verklighet. När jag cyklar till jobbet eller affären så passar jag på att spela och samla lite pokemons, om jag känner för det, vilket jag oftast gör iom att det är kul Skulle jag stöta på motstånd från nån av er bonnläppar så hade jag krossat er, verbalt eller fysikt får du själv välja

Men hata vidare ni Ni hatar säkert fler saker med, kanske hip-hop? Eller hårdrock? Eller bio? Eller jazz? Eller svartingar?

Citera
2016-08-31, 07:05
Medlem
Vi stänger oss ute från omvärlden och uppslukas av den virtuella fantasivärlden som gör att blir dehumaniserade. Det känns helt enkelt mer värt att stirra ner i skärmen än att prata med omgivningen!
Citera
2016-10-23, 10:18
Bannlyst
Folk brukar störa sig på dem som har det roligt. Hitta något roligt du själv istället för att klaga, det tjänar ingenting till.
Citera
2016-10-23, 12:57
Medlem
Edward-Tellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PierreValdez
Varje gång jag ser en sådan jävla idiot gå omkring som inte ser för sig och bara glor rakt in i mobilen, så blir jag så förbannad att jag vill bara slå dem så jävla hårt i magen!!!

Jag svär, snart kommer detta att bli ohållbart och jag lär snart göra något som jag kanske inte borde göra. Men jag stör mig så sjukt mycket på alla dessa idioter, och de verkar bara bli fler och fler!

Finns det fler som upplevt något liknande?

Hur har ni kommit över det?

Är detta bara en "fas" som förhoppningsvis kommer att gå över?

Jag hatar också folk som spelar Pokemon Go. Så mycket att jag skaffade Pokemon Go för att se var de små skitarna gick för att sedan lägga mig i bakhåll och slå ner dem.
Citera
2016-10-23, 13:03
Medlem
smellyproofs avatar
Jag fattar inte varför man ska störa sig och må dåligt för sånt. De flesta är ju nördar som har problem med det sociala så Pokemon Go! är ju guld för dom, tänk på det.
Citera
2016-11-21, 16:00
Medlem
Jag lirar av och till för att komma ut, roligare att gå en långpromme o göra något samtidigt än att bara gå. För mig började det som en kul grej, men blev hooked. Är level 28 nu, men har börjat tröttna. Vädret tillåter inte, spelet har förstörts av uppdateringar o skit.

Innan jag började spela, hatade jag med pokemonspelare.
Citera
2017-11-11, 23:33
Medlem
Citat:
Varje gång jag ser en sådan jävla idiot gå omkring som inte ser för sig och bara glor rakt in i mobilen, så blir jag så förbannad att jag vill bara slå dem så jävla hårt i magen!!!

Jag svär, snart kommer detta att bli ohållbart och jag lär snart göra något som jag kanske inte borde göra. Men jag stör mig så sjukt mycket på alla dessa idioter, och de verkar bara bli fler och fler!

Äh du skäms bara för att du själv spelar och vill verka tuff i stället.
Citera
2025-10-21, 10:43
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:

Om TS är fortsatt traumatiserade bör längre promenader i stadskärna och parker undvikas närmsta helgerna.
🦄
I lördags träffade jag på 40-50 personer i klunga med mobiler framme och ca 1/3 hade PowerBank ansluten. Det var främst barnfamiljer men även några runt 25 år som såg ut som studenter.
🐉🦤
De mindre celler av återstående Pokémon GO spelare har nämligen lyckas väcka många sovande "slakings" genom att berätta om första större expansionen på 9 år som ger utökad maxnivå för spelare från 50 till 80.
🦥 🐢🕷️🦇
På min vänlista har den mest ambitiöse/arbetslöse? kommit till lv 64 idag, sedan uppdatering släpptes 15 okt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in