2016-07-24, 16:39
Medlem
Jag har en android mobil av märket Motorola. När jag skriver sms så hitter jag ingen knapp för radbyte. Någon som vill hjälpa till?
Citera
2016-07-25, 10:29
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-000
Jag har en android mobil av märket Motorola. När jag skriver sms så hitter jag ingen knapp för radbyte. Någon som vill hjälpa till?
Osäker på om det går med googles inbyggda tangentbord eftersom raderna byts automatiskt men vill du kunna göra det själv och få ett bättre tangentbord med fler funktioner så rekommenderar jag dig att ladda ner appen Swiftkey
Citera
2016-07-25, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Osäker på om det går med googles inbyggda tangentbord eftersom raderna byts automatiskt men vill du kunna göra det själv och få ett bättre tangentbord med fler funktioner så rekommenderar jag dig att ladda ner appen Swiftkey

Kostar det? kan du berätta lite om den?
Citera
2016-07-25, 13:31
Medlem
Citat:

har testat nu. det funkar inte.
Citera
2016-07-25, 13:33
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Kostar det? kan du berätta lite om den?
Nä det är gratis och jag tycker att tangentbordet har alla de funktioner man saknar med det medföljande som att snabbt komma åt specialtecken, pilar att styra markören med, radbyte samt ett snyggare utseende m.m.
Citera
2016-07-25, 13:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
har testat nu. det funkar inte.
Vad händer då? Valde du Swiftkey som standardtangentbord vid installationen?
Citera
2016-07-25, 13:51
Medlem
Citat:
Vad händer då? Valde du Swiftkey som standardtangentbord vid installationen?

Ja.

vart hittar man radbyte på tagentbordet?
Citera
2016-07-25, 13:57
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ja.

vart hittar man radbyte på tagentbordet?
För mig sitter radbyte på samma knapp som smileys https://lh3.googleusercontent.com/JJE7AmBCdJJR8gKlEGGiTrkbvmQhxp4RXyDqJ7YQXmMUkvnN2Q 4wc3Vq_JuHgNtelJc=h900-rw

Du håller inne knappen för att få upp funktionerna som är i en annan skala och väljer då istället radbyte för smileys.
Citera
2016-07-25, 14:03
Medlem
Citat:
För mig sitter radbyte på samma knapp som smileys https://lh3.googleusercontent.com/JJE7AmBCdJJR8gKlEGGiTrkbvmQhxp4RXyDqJ7YQXmMUkvnN2Q 4wc3Vq_JuHgNtelJc=h900-rw

Du håller inne knappen för att få upp funktionerna som är i en annan skala och väljer då istället radbyte för smileys.

Det funkar nu!!! Tusen tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in