Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
Varför inte göra en fettsugning under hakan? Visst är det en bra idé att skaffa skägg för att dölja en dålig käklinje, men det bästa är att bli av med fettet om du har haft otur med dina anlag. Fettsugning innebär att de tar bort fettcellerna, vilket innebär att om du lägger på dig mer fett hamnar det i första hand i dina existerande fettceller på andra delar av kroppen.
Vad ligger du på för fettprocent förresten? Min käklinje ser riktigt bra ut kring 15% och det är först kring 22-24% den börjar bli dålig.
Sedan jag skrev inlägget har jag flyttat hemifrån och börjat laga min egen mat, endast råvaror. Det verkar som att jag varit känslig mot raffinerade produkter och även mot mejeri, för stunden jag lade av med sådant (samma kaloriintag) så tappade jag nästan direkt 3-4kg vattenvikt och jag är nu i bra form och får komplimanger för käklinjen. En förändring jag aldrig trodde skulle ske
Angående minoxidil så kom jag inte igång med användningen förrän i somras, men har sett stora skillnader i skäggtillväxt sedan dess trots att jag slarvat en del och bara tagit hälften av rekommenderad dos.